View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 30.07.2008 15:04 Post subject: |
|
|
sinisa wrote: | kao sto rekoh prije.. maya i max su razlicite 3d aplikacije koje su nastale u razlicitim firmama i koje su ljudi napravili u razlicitim arhitekturama
izbor alata za 3D u profesionalnoj produkciji ne ovisi o tome da li je netko sretan s necim nego sto je najlakse, najbrze i najbolje napraviti u određenom alatu.
na svakom filmu se koristi i 3dmax i lightwave i houdini i softimage i maya...i napisu se tone pluginova i izmisli se hrpa novih tehnika. |
pa ne bas... prvo moras znat radit, a najlakse je radit u onome sto poznajes.
sigurno necu sad sa maxa ic prelazit na lightwave smao zato sto mi netko kaze da je lakse.
ne...meni je max lagan, znam ga i odradit cu potom brzo sto treba nego da sad proucavam drugo okruzenje.
gluposti drobis covjece vec mi palis mozak sa fanaticizmom.
iskreno ako imas max ili mayu nema potrebe za 30 drugih... posto maya i max posjeduju najvecu kolicinu dodataka.
bulaznis covjece
max i maya su skupovi programa.
nema smisla koristiti lightwave i cinemu uz njih . |
|
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 31.07.2008 10:58 Post subject: |
|
|
max i maya su skupovi programa.. ti stvarno moras malo poradit na izobrazbi )
osim toga, ja ne pricam o radu kod kuce i produkciji za svoje ukucane ... sto ti izgleda preferiras |
|
|
Back to top |
|
|
gOrangutan
Joined: 28 Sep 2005 Posts: 487 Location: Zagreb, Croatia
|
Posted: 01.08.2008 10:04 Post subject: |
|
|
sinisa wrote: | na svakom filmu se koristi i 3dmax i lightwave i houdini i softimage i maya...i napisu se tone pluginova i izmisli se hrpa novih tehnika. |
IDIOTARIJA |
_________________ STYLEFIELD | GOJKO MITROVIĆ WEB GALERIJA | ZELENA PRIČA | PEKA | SANJAM PENZIJU |
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 01.08.2008 12:56 Post subject: |
|
|
taman posla da je idiotarija.. stvar je samo u nepoznavanju tog svijeta .. samo to |
|
|
Back to top |
|
|
Jabba
Joined: 10 Dec 2007 Posts: 326 Location: Rijeka
|
Posted: 01.08.2008 13:08 Post subject: |
|
|
sinisa wrote: | taman posla da je idiotarija.. stvar je samo u nepoznavanju tog svijeta .. samo to :) |
a da pitate nekog ko stvarno zna (neki pro0fessional) i onda čepa ko je u krivu :) |
_________________ {COMING SOON!} BenPixel | deviantART | behanceNET |
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 02.08.2008 14:33 Post subject: |
|
|
ok, pitaj me |
|
|
Back to top |
|
|
gOrangutan
Joined: 28 Sep 2005 Posts: 487 Location: Zagreb, Croatia
|
|
Back to top |
|
|
Adi
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 543 Location: Bihac
|
Posted: 06.08.2008 13:13 Post subject: |
|
|
Caligari trueSpace7 3D
www.caligari.com
Ako još niste startali ili ako ste u fazonu istraživanja ILI pak vas zanima nešto konkretno evo "novosti" koja pobija konkurenciju u mnogome i još je BESPLATAN.
Zanimljiva i korisna usporedba:
[/img] |
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 06.08.2008 14:09 Post subject: |
|
|
Jabba wrote: | sinisa wrote: | taman posla da je idiotarija.. stvar je samo u nepoznavanju tog svijeta .. samo to |
a da pitate nekog ko stvarno zna (neki pro0fessional) i onda čepa ko je u krivu |
pa ja znam da lik nema pojma jer rekoh... imao sam predavaca iz 3ds maxa koji je u tim animatorskim i mod vodama i sam radi u firmi na tome, a drugi je umjetnik i masterirao je zbrush i radi sa gejming industriju i ostalo (stripovi, crtezi, texture...etc)
ovdje sam trazio pomoc oko envelopa a sinisa je napisao kao odg nesto sto nema ikakve veze sa onim sto pitah i trazih, velica mayu a svi ostali programi su mu drugorazredni, sto je po meni cisti dokaz da covjek nema pojma.
onaj koji velica jedan program koji je isti kao drugi a sve drugo pljuje je osobakoja nezna radit u nijednom okruzju.
a ako je meni covjek sa visegodisnjim iskustvom u 3d industriji rekao:"svatko radi u cem voli, neki vole max neki mayu, sucelje je presudno zbog navike! oba programa imaju isti potencijal, iste plugove istu skriptu...!"
da ne nabrajam... sinisa bulazni malo vise nego sto prilici nekom dizajneru.
a znamo da nijedan dizajner ako to jest i zna radit u svom okruzju ne umanjuje snagu drugih, slicnih okruzja - jer stara je... - tko zna radit nije mu bitno u kojem je okruzju. medjutim kod sine je druga prica, on iskustvo i rad mjeri po tome koji je program idolizirao.
@Adi
ovo je super ali ima velik minus - ne podrzava simuliranje tekucina i d. kosu i krzno a meni to treba:) |
|
|
Back to top |
|
|
Adi
Joined: 19 Dec 2005 Posts: 543 Location: Bihac
|
Posted: 06.08.2008 14:21 Post subject: |
|
|
Tu si u pravu BitchL0rD vjerujem da će dovesti i taj dio u red, no za svakako je pohvalno.
Moram još dodati da je i sam rad u programu (colorit, sučelje ...) dosta zanimljiv i ugodan ... ako nekog interesuje taj dio |
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 10.06.2009 03:43 Post subject: |
|
|
..... |
|
|
Back to top |
|
|
ajacoub
Joined: 16 Jun 2011 Posts: 9 Location: Zagreb, Croatia
|
Posted: 10.09.2011 10:05 Post subject: |
|
|
sinisa wrote: | ajd da i ja stari prdonja probam nekaj napisat/pomoc
svaki 3d software je dobar u danasnje vrijeme i svi vise manje kopiraju jedni druge... za pocetnika mozes se komotno drzat softwarea koji imaju rijesen GUI: max, C4D. (imaju gumbeke za sve kaj ti treba, da ne bi jos pocela pisat shadere u C-u i rendala iz command linea
za pocetak zagooglaj "vertex" pa ces od tamo krenut .. to ti je ko "A" u abecedi.
ak ne mislis radit kocke i sfere, morala bus sjest i naucit koliko vrsti modeliranja ima .. i tek onda nakon sto ih sve probas bus znala koji ti najbolje lezi ... a kad to saznas .. saznat ces da je nesto lakse u onima koji ti ne leze i tak to krene
dobar prijatelj koji ti je voljan pokazat, cackalice u ocima i malo kave su jedno 1000x brze i bolje od nekakvih "tecaja".
kaj se tice one slike tam na onom linku za koji si pitala kak se to radi ... ono se uzme wacom tablet pa se nacrta.. tu i tam se zalijepi more od neke reference i imas to kaj si vidla.. ono 3d-a nije vidlo ...
eto .. valjda ti je nekaj pomoglo |
dodao bih samo, ona slikica se bez problema radi u Photoshopu uz kako je naveo kolega koristenje referenci i tablet. |
_________________ Speed portfolio: http://www.behance.net/ajacoub |
|
Back to top |
|
|
ssstipo
Joined: 04 Oct 2011 Posts: 3
|
Posted: 12.10.2011 15:34 Post subject: |
|
|
Ljepo za izradu je... |
|
|
Back to top |
|
|
Berko
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 173 Location: Varazdin
|
Posted: 09.11.2011 05:17 Post subject: |
|
|
gOrangutan wrote: | sinisa wrote: | na svakom filmu se koristi i 3dmax i lightwave i houdini i softimage i maya...i napisu se tone pluginova i izmisli se hrpa novih tehnika. |
IDIOTARIJA |
Popis programa korištenih za izradu Avatara:
http://www.twin-pixels.com/software-used-making-of-avatar/
And here are the main software used:
- Autodesk Maya (most shots)
- Pixar Renderman for Maya
- Autodesk SoftImage XSI
- Luxology Modo (model design, e.g. the Scorpion)
- Lightwave (low-res realtime environments)
- Houdini (Hell’s Gate scenes, interiors)
- ZBrush (creature design)
- Autodesk 3d design max (space shots, control room screens and HUD renderings)
- Autodesk MotionBuilder (for real-time 3d visualisations)
- Eyeon Fusion (image compositing)
- The Foundry Nuke Compositor (previz image compositing)
- Autodesk Smoke (color correction)
- Autodesk Combustion (compositing)
- Massive (vegetation simulation)
- Mudbox (floating mountains)
- Avid(video editing)
- Adobe After Effects (compositing, real-ime visualizations)
- PF Track (motion tracking, background replacement)
- Adobe Illustrator (HUD and screens layout)
- Adobe Photoshop (concept art, textures)
- Adobe Premiere (proofing, rough compositing with AE)
- many tools developed in-house
- countless plugins for each platform, some of them Ocula for Nuke, Ktakatoa for 3ds max, Sapphire for Combustion/AE.
The list of tools is not exhaustive and you can see there’s overlap in capabilities, depending on each company’s pipeline.
Generalno, da; gotovo u svakom programu se može sve napraviti, a to koji program će tko koristiti nije vezano uz to što se njemu osobno sviđa ili ne sviđa, nego je vezano uz to koji program je primarni u firmi u kojoj radite. Dakle, možete vi raditi u Mayi i biti odlični u njemu, te dobiti posao u recimo Bluru koji koristi max, onda čete i vi raditi u max-u. Neće se cijela firma prilagođavati vama, nego vi firmi i njezinom workflow-u. Isto tak korisnik max-a će ako dobije posao u Weta-i prijeć na Mayu.
http://www.3dhr.net/novosti/intervjui/67_intervju_sa_tonijem_bratincevicem/ (4. pitanje po redu)
A poanta svega je to da je u osnovi nebitno koji program koristite, jer ako ste dovoljno dobri da vas netko zapazi, za pretpostaviti je da imate dovoljno znanja, iskustva i ponajviše kreativnosti, da vam samo okruženje u kojem radite ne predstavlja osnovu vaše kvalitete, te da bez obzira da li trebali odraditi posao u Mayi, Max-u, Blenderu, Cinemi ili nekom drugom programu, to neće utjecati na kvalitetu posla koji radite (možda u početku hoće, dok se ne priviknete, ali nakon nekog perioda prilagodbe, to više nebi smio biti slučaj) |
_________________ www.3dhr.net
moja galerija radova: http://berko.3dhr.net/radovi/ |
|
Back to top |
|
|
|