View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
booka
Joined: 06 Oct 2005 Posts: 325 Location: Zagreb
|
|
Back to top |
|
|
Ivan Podrug - e1
Joined: 15 Apr 2005 Posts: 316 Location: Solin
|
Posted: 07.09.2008 11:09 Post subject: |
|
|
kako nema blending ? Fl CS3 ima sve šta ti treba.
...iako si moga dobit sličan neloš rezultat i sa transparencijom i malo prtljanja sa png-ovima... |
|
|
Back to top |
|
|
spacestrudel
Joined: 22 Aug 2007 Posts: 13 Location: Čakovec
|
Posted: 07.09.2008 12:47 Post subject: |
|
|
Takvo nešto se lako može napraviti u After Effectsima. Potraži tutorial od CreativeCow, Lighning. |
|
|
Back to top |
|
|
emptyhead mi3.crew
Joined: 03 Sep 2003 Posts: 889 Location: Daleko od Novog Zelanda
|
Posted: 07.09.2008 15:15 Post subject: |
|
|
Ne treba ti cak ni transparencija, ni pngovi... a ni blending .
Short & crappy version:
1. u photoshopu slozi 2 stanja - osvjetljeno munjom i neosvjetljeno munjom.
2. neosvjetljenjo munjom stavis ko bg u flashu
3. u ps-u izrezes komad koji je osvjetljen munjom, exportas ko sliku van i spucas u flash iznad svega, na isto mjesto na slici gdje je bio i u psu
4. mrdas po alfi i izingu
Nesto slicno imas tu na mi3-u, tatlane. |
|
|
Back to top |
|
|
Ivan Podrug - e1
Joined: 15 Apr 2005 Posts: 316 Location: Solin
|
Posted: 07.09.2008 16:19 Post subject: |
|
|
a šta je alpha nego transparencija? a sliku u flash importiraš iz PSa kao ... ? ... png?
|
|
|
Back to top |
|
|
emptyhead mi3.crew
Joined: 03 Sep 2003 Posts: 889 Location: Daleko od Novog Zelanda
|
Posted: 07.09.2008 18:11 Post subject: |
|
|
Ivan Podrug - e1 wrote: | a šta je alpha nego transparencija? a sliku u flash importiraš iz PSa kao ... ? ... png?
|
Pa kad već pitaš...
Ne treba mu poluprozirni png, može importat i obični kvadratični jpg. Moj primjer nije "Ultimate Lightning OMG superflexibile FX solution", vec najjednostavnija varijanta dobivanja željenog efekta, tako da ipak ima razlike izmedju mog i tvog odgovora, iako ti valjda nije vidljiva na prvu, ako u ničemu, onda u teoretskom shvacanju "opticke iluzije".
"Moja transparencija" se hendla samo u flashu, dok se "tvoja" (pretpostavljam) hendla i u flashu i u "photoshopu". Jer ako se tvoja transparencija ne hendla i u fotoshopu, onda je ili tvoj post neshvacen - s moje strane - pokusaj socijaliziranja i random čit-četa, ili je
kontradiktoran tvom odgovoru meni... zato jer smo oboje koristili tehnički neprecizan i netočan način izražavanja s nadom "ma kužiš što mislim"... A to povlači onda još 100 drugih pitanja .
Siguran sam da ćeš u sljedećem postu dat step-by-step tutorial "prtljanja s pngovima" umjesto odgovora "nitko normalan ne importa jpg u flash i png ne mora bit poluproziran dvotocka P".
Fino objasnit zašto koristit .png format, opis pripreme .pnga u photoshopu za import u flash, izlistat komentiran actionscript kod koji random limitiranim pozicijama lupa munje random limitiranim brzinama random limitiranim intenzitetom te detaljizirat sve moguce primjene, prednosti i mane takvog rješenja. Popraceno slikama.
Jer hej, ako radimo munje - onda će to bit najjebenije munje ikad i necemo valjda trošit vrijeme na vake bezvezne postove . |
|
|
Back to top |
|
|
Ivan Podrug - e1
Joined: 15 Apr 2005 Posts: 316 Location: Solin
|
Posted: 07.09.2008 19:34 Post subject: |
|
|
ROFL. prejako )
PNG vs. JPG:
Ako je slika JPG, mora se točno pogodit mjesto na kojem će se munja pozicionirat i bit će samo to jedno. dosta problema moguće sa pikselizacijom i razlikom u bojama...
Ako je PNG imamo 2 slike: 1 je munja, 2 je lagani glow iste te munje. PNG jer podržava transparenciju a bolji je od GIFa jer ga Adobe dosta gura pa ga dobro i obrađuje.
Sa te dvi slike u flashu sa .alpha propertiesom na tom MCu mogu postići bolji efekti, munja se može pozicionirati bilo gdje, a iz razloga jer se radi samo o munji a ne cjelokupnoj slici, animacija transparencije (alpha kanala) će bit blaža i neće raditi bugove kako ih inače jpg može proizvest pri manjem framerateu.
Može se napravit i sa jednom slikom ( bez ove glow). Pogotovo ako se koristi Fl CS3 i njegov glow efekt i blending modes.
Ako se napravi više takvih munja, cjelokupna animacija dobiva na vjerodostojnosti a ne bljeska samo na jednom mjestu. Također, kod koji se proizvde za takvu animacije je lako prenosiv na neki sasvim drugi projekt uz uvjet mjenjanja koordinata animiranih munja. Naravno, isti taj kod bi se mogao iskoristiti za animiranje loptica ili bilo čega drugoga na random bazi (npr. zvjezdice na nebu) ...
PNG radi boljih rezultata i raznolike iskoristivosti.
Alpha vs. Transparency: wikipedia
Poma ili pomidora. isti qrac.
Apropo pripreme PNGa za flash .... mislim da prilikom importa PSDa Flash omogućava odabir načina na koji se obrađuje konverzija.
Osobno preferiram save for web varijantu iz PSa jer daje ipak malo sigurniju kontrolu boja i kvalitete. Na to još računam neki poseban compress metod koji ima sam Flash za samnjivanje te iste slike uz zadržavanje kvalitete.
no čit-čat. jesan se opravda ? |
|
|
Back to top |
|
|
emptyhead mi3.crew
Joined: 03 Sep 2003 Posts: 889 Location: Daleko od Novog Zelanda
|
Posted: 07.09.2008 19:38 Post subject: |
|
|
Svaka čast |
|
|
Back to top |
|
|
Ivan Podrug - e1
Joined: 15 Apr 2005 Posts: 316 Location: Solin
|
Posted: 07.09.2008 19:56 Post subject: |
|
|
tnx sad se samo još nadam da smo i čoviku bar malo pomogli
Edit:
nešto for fun ... ovo nemogu iskodirat a ni animirat tek tako |
|
|
Back to top |
|
|
booka
Joined: 06 Oct 2005 Posts: 325 Location: Zagreb
|
Posted: 07.09.2008 20:12 Post subject: |
|
|
E hvala dečki, pomogli ste odmah s prvim odgovorom da Fl CS3 ima blending pa sam ga skinuo i sad znam kako ću napravit.
Pokušavao sam s različitim png-ovima i jpg-ovima i nisam uspio napraviti dovoljno efektnu animaciju kako sam je zamislio, no jedino mi je CS3 zaista pomogao.
Hvala |
|
|
Back to top |
|
|
|