Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
12-06-2009 Ladies Spin @ Aquarius Club, Zagreb

This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> Muzika
View previous topic :: View next topic  
Atema

PostPosted: 23.05.2009 21:23    Post subject: 12-06-2009 Ladies Spin @ Aquarius Club, Zagreb Add user to your forum ignore list Reply with quote

Ladies Spin @ Aquarius Club, 12.06.2009. / 30kn / 22h

Ladies Spin je ženski DJ party kojem je cilj predstaviti najzanimljivije DJane iz Hrvatske i susjedstva ! To je ujedno i prvi puta u Hrvatskoj da na dva floora sviraju samo DJane. Sve djevojke pripadaju jakim kolektivima, tako će se za prvi Ladies Spin na Techno flooru naći Viktoria Rebeka iz Slovenije (Queens of Minimal Techno, Popstec Records, Mare Records), Miss Sunshine iz Osijeka (Manual, Aciitone, Stolen Moments) i Lilonee iz Zagreba (RELDZ Recordings) dok će na Groove flooru zasvirati tri zagrepčanke i to Rea (Jabbaton), Feelipa (Confusion) i Dora (bassinvaders!) Ovime želimo pokazati da cure mogu za DJ pultom biti jednako vješte kao i njihovi muški kolege te da publiku mogu zainteresirati glazbom a ne raznim popratnim ''aktivnostima'' za kojima posežu neke njihove svjetski poznate kolegice! Pored samog glazbenog užitka spremamo Vam i razna iznenađenja a cijena svega toga je sitnih 30 kuna, zato se oslobodite svih obaveza i vidimo se 12. lipnja 2009. u zagrebačkom Aquarius klubu!

Groove Floor:

Rea (Jabbaton, 4 ReaL / ZG)
http://www.myspace.com/rea_profile

Dj-ingom se počela baviti 2004., a svojom veselom i plesnom selekcijom booty bassa, dancehalla, baltimore cluba, hip-hopa, grimea i junglea osigurala je u zadnje 4 godine preko 150 nastupa diljem cijele Hrvatske te u Sloveniji, BiH, Srbiji i Norveškoj, gostujući također na brojnim festivalima u našim krajevima (Pitchwise, Illectric funk, Seasplash reggae festival, DOF, Neofest, RAF....) 2005. godine uključila se u zagrebački dj crew Respektradiokollektiv s kojim je sudjelovala u vođenju radio-emisije te organiziranju klupskih večeri pod nazivom Broken BPM, a od početka 2008. postaje članica Jabba crewa s kojima oganizira večeri Jabbaton u zagrebačkom klubu KSET. Već dvije godine pohađa radionicu turntablisma, trenutno organizira vlastitu klupsku večer imena 4Real! u Splitu, a od 2008. je i urednica glazbenog programa kazališno-multimedijalnog festivala Test! u Zagrebu.

Feelipa (cfsn, disko404 / HR, AT)
http://www.myspace.com/bmb404

Nakon što je prvotno redovito "selektirala" mjuzu na par lokacija zagrebačkog noćnog života, feelipa se ozbiljnije posvetila DJingu nakon što se krajem 2004. pridružila confusion ekipi.
Prvu ljubav- breakbeat, drum'n'bass i jungle- ostavila je radi omamljenosti BASS mjuzom: dubstep, i kasnije wonky, booty, b-more, street bass, ghetto tech, b-line i slični žanrovi postali su njenom glavnom preokupacijom. Osim što i dalje radi partije sa zbunjolama, feelipa je i u svom novom gradu Grazu našla obitelj, te je postala rezident DJ lokalne disko404 organizacije. Osim disko partija i elevate festivala, u Grazu organizira i seriju dubstep partija, a od nedavno je pokrenula i samostalnu seriju koncerata pod nazivom bigMAMA, gdje je do sada ugostila imena poput Autechre i Squarepushera, dok slijedeći projekti uključuju Various Production i Animal Collective. Feelipa redovito vrti na različitim partijima i festivalima, najčešće u Hrvatskoj i Austriji, ali i drugdje.

Dora (bassinvaders! / ZG)
http://www.myspace.com/shivamahadeva

Dora Jelčić stalan je gost svih domaćih drum&bass evenata sve otkad oni u nas postoje, te ju je upravo ljubav prema toj glazbi i želja za nečim više odvela do drum&bass kolektiva Bass Invaders, koji već šest godina na mjesečnoj bazi promoviraju drum&bass događaje te su ugostili najpoznatija imena svjetskog drum&bassa poput Frictiona, Marcusa Intalexa, Jenne G & Kabukija, Makota & Deeizm, Alix Pereza, ASC-a i mnoge druge.
Nakon dolaska u Invaderse u ljeto 2007. prihvaća se odnosa sa javnošću, a tokom vremena uz potporu kolektiva, krene sa DJingom razvijajući svoj stil u deep i soulful smjeru s jedne strane, te mračnom i nešto žešćem s druge.

Techno Floor:

Viktoria Rebeka (Queens of Minimal Techno, Papstec records, Mare records / SLO)
http://www.myspace.com/viktoriarebeka

Viktoria Rebeka was born in Croatia, when suddenly choice for living fell on Vienna (Austria) where she started developing her great musical talent. At the beginning of 2003 she enjoyed working with DJ Sunny Sava, who was a resident in the famous Camera Club located in the city centre. She played double sets with him at several festivals and events, in and nearby Vienna. The biggest indoor festival she was spinning at was The Braintribe, a 3-day event hosting 31 international dj guests of trance-techno-house&groove music (@ Kato Eventhall, Vienna). The biggest outdoor party she had the pleasure to play at was La Gorda, a 9-day festival full of creative Workshops concentrated around art, music, yoga...(@Seedcamp, Kauzen/Waldviertel). At the beginning of 2005, changes in life moved her to Slovenia, and after a while she joined a group of talented DJs working under the name of Underground Connections. In 2006, Viktoria Rebeka started working with Manel, who hosted the popular Midhouse-show on Radio Pomar in Barcelona, Spain. The special cooperation included broadcasting of her sets and charts every month. In the early part of 2007, she started a project called "The Nasty project" together with dj Slider. The Nasty project Nights are a famous meeting point of clubbers in clubs acros Slovenia, Croatia and Austria. That year she became official dj for Bacardi Breezer promotion tour parties. In 2009 she joined Queens of Minimal Techno, a music collaboration with Miss Sunshine and Alex Monster. Queens of Minimal Techno events stand for quality electronic music, they are an underground music experience presented across Europe! The wish to fully express herself as an artist, drives her to increasingly work on production. At weekdays she spends time in the studio together with producer friends like BlazV and Slider. Her style reflects a coctail of charming minimal, tech-house and minimal techno beats. Viktoria Rebeka has worked with some great names such as: Valentino Kanzyani, Marko Nastic, Roland Casper, Eric Fisher, Evil Eddy Richards, Miss Jools, Niko Schwind... She presented her music in 15 countries: Slovenia, Serbia, Austria, Switzerland, Germany, Luxembourg, Italy, Hungary, Croatia, Kosovo, Bosnia & Hercegovina, Macedonia, Greece, Tunisa and Mauritius... and more to come!

Miss Sunshine (Manual, Aciitone, Stolen Moments / OS)
http://www.myspace.com/sunshinecroatia

Some of Miss Sunshine's major accomplishments include working in almost all towns & clubs in Croatia, work in Czech Rep.(Fabric, Fleda), Austria (Dom in Berg, Arcadium), Germany (Douala), Slovakia (Radikal), Hungary (Highlander, Kazamata), Macedonia, Romania (Studio Martin, XS, Heat Club, Fashion, Space, Snatch, Zanzibar, Zambara...), Bosnia & Herzegovina (Mlin, Sloga, Hainekeen Inn), Slovenia (Lipa, Sinfonija, Spectrum...) and Serbia (Lifka, Aquarius...).
And off course work on some very important festivals like Valkana Beach festival 2002 - official after hour (Croatia), Valkana Beach festival 2003, Exit festival 2002 (Yugoslavia), Sunrise festival 2003 (Croatia), Electro funk festival 2006 (Croatia) and festival with only female djs LADY'S SOUND ATTACK 2003 in Germany.
In 2006 Sunshine meets Marko Moree and they are starting project based on techno, minimal and house sound.
They released their debut Ep "The Morning After" in 2007 on Decoded Mini records and remixed Mexican artist Isis Signum on Advanced Synergy rec. in the same year.
Soon they followed with the “Look Expensive Ep” on Irish label Aciitone Records and remix for Sinisa Lukic's track “Dry & Wet” on Kaseta Music Records.
The remix made quite a big impact and was supported by many respectable dj's.
As if that wasn't enough, Paul Hazendok requested it for the “Sound Shifting 2.0” studio dj mix that was released on Manual Music, the home of many famous producers like: Umek, Daso, Huggotron, Remute, Jeff Bennett, Tigerskin...
Soon after that they got a chance to do a remix for great Belgian dj and producer, Tom Hades and his “ Cinema Club“ track alongside with well-known Brazilian dj and producer Wehbba. The release was supported by world famous djs like Laurent Garnier, Joey Beltram, Chris Fortier...
More beautiful releases are about to come …
In 2009 she joined Queens of Minimal Techno, a music collaboration with Viktoria Rebeka and Alex Monster. Queens of Minimal Techno events stand for quality electronic music, they are an underground music experience presented across Europe!
Miss Sunshine has worked with some great names such as Richie Hawtin, Sven Vath, Billy Nasty, Jel Ford, Valentino Kanzyani, Umek, Oxia, Killians, Aril Brikha, Ken Ishii, Christian Smith, Steve Rachmand, La Di Da, Hi-Fi Princess, Lucca, Jean Marie Konne, Timo Maas, Miss Yetti, Mr. C, Slobodan, Corvin Dalek, Bone, Gayle San...

Lilonee (RELDZ Recordings / ZG)
http://www.myspace.com/djlilonee

Lilonee, rođena 1986. u Zagrebu, je jedna od Europskih najpredanijih eksporta underground techno scene. Kao su-osnivač i "label boss" Reldz Recordings-a ostavila je svoj trag u ekstremno kompetativnom svijetu EDM-a. Sa entuzijazmom za technom i njegovim varijacijama, Lilonee konstantno radi u studiu, što mogu potvrditi i njena izdanja na cijenjenim labelima poput: Reldz Rec, Impact Mechanics, Prozak Rec, Mad Hatter, Connected, Techno Atrillery, Techment i TMMR-u.
U svibnju 2008. je prvi put nastupala pred Hrvatskom publikom sa Experiment Team-om u Jamaica Club-u, a slijede brojna gostovanja na "Keep It Alive" party-ima, u Apartman Caffe Club-u, te gostovanja po zagrebačkim klubovima: Fanatic (Progressive Dream), Saloon (New Year After Party), Londoner (Clubbing 4 Life), Velesajam (UES - V.I.P. Room); Camel Club (Basecode) u Zaprešiću, Luna (Urbanystica) u Zlataru, Club Bastion (Techno Warriors) u Slavonskom Brodu, BigOne (Dramatika) u Ludbregu. Od inozemnih gostovanja: Club Heaven (Roman's B-Day Party) u Seattle-u, WA, USA; Club Kaos (Urban Divas Night) u Idriji, SI; Club Impulz (Official Let's Go Techno After Party) u Mariboru, SI; Cvetličarna Mediapark (Urban Divas Night) u Ljubljani, SI.

OČEKUJU VAS I MNOGA IZNENAĐENJA!
VIŠE INFORMACIJA USKORO!