Uznapredovao sam sa Mayom, no još me uvijek muče neki sasvim trivijalni problemi:
1. Kreiram bilo kakav objekt u originu (ishodištu). Njegove koordinate su 0,0,0. Ako taj objekt pomaknem za neke x,z,y vrijednosti njegove koordinate biti će izražene u odnosu na ishodište. Ako pak translatirani objekt kopiram, njegove koordinate će biti 0,0,0 tj.bit će izražene lokalno, a ne apsolutno.
Kako dobiti apsolutne koordinate bio kojeg objekta u bilo kojem trenutku ?
PS. Probao sam sam kemijati sa opcijama "freez transformation". itd, ali rezultati su i dalje isti.
Prokopao sam net (i šire) kako bih našao odgovor na ovo, pretpostavljam, jednostavno pitanje koje meni zagorčava život.
hmm... neznam ovak napamet jer mi nije maya pri ruci - probaj pogledat u tutorijalima koji dolaze standardno uz mayu, kolko se sjecam tam ima jedan dio o kopiranju objekata pa mozda pise nesto o koordinatama...
Pregledao sve živo i nitko to ne spominje ! Našao sam kako dobiti koordinate objekta preko MEL-a, ali mi je glupo svaki puta kada trebam apsolutnu koordinatu pisati MEL scriptu.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum