ako su platili ovo gore (sto pretpostavljam), to je normalna ili skoro cijena (sumnjam da je rebranding HT-a dosao ista manje, dapace, s obzirom na broj evenata koji su odradili....Trc?)
mislim da je rebranding ht-a doso oko 5mil eura....al to je rekla kazala
_________________ Just your average eccentric programmer.
Nego, dajte mi recite zasto se logo pojavljuje uz ova cetiri zvrljotka, svaki put razlicito? Zanima me kako su to objasnili...kolko sam ja skuzila imaju bazu(VIP u Futuri?) i mijenjaju cetiri razlicita piktica desno? Cemu to doprinosi uopce?
skucat 12 milji je sasvim ok ako radiš nešto dobro
ali ako od postojećeg branda koji je bio dobar radiš nešto novo , k tome
ne konzinstentno , nešto što se svako malo mjenja - gdje je tu vizualna prepoznatljivost ?
typo mi nije nešto ali ovo čičkarije su mi gore..
rebranding nečeg nacionalnog uvijek košta puno novaca, i to mi je ok , ipat treba promjeniti svaku tablu na svakoj partner prodavaonici i svaki naljepnicu i zastavicu na kiosku sa vip.me bonom...
ali ajde nekaj taj vizual bude bolji (ako već ne u grafičkom onda u komercijalnom smislu)
ako su platili ovo gore (sto pretpostavljam), to je normalna ili skoro cijena (sumnjam da je rebranding HT-a dosao ista manje, dapace, s obzirom na broj evenata koji su odradili....Trc?)
mislim da je rebranding ht-a doso oko 5mil eura....al to je rekla kazala
nego.
5mil eura mi zvuci full puno, ali ne mora bit da nije, no opet, moze bit rekla-kazala. Ipak, znamo i sami kako se kod nas lova trosi na sve strane (po meni cak i neke nepotrebne sitnice). Recimo, kad se snima hrvatski film pod produkcijom HRT-a, tu stignu i kamioni, catering, sminka, rasvjeta, pun k ljudi (koji su cisto spektatori i nemaju veze s filmom) itd itd.. Da se smanji broj ljudi i nebitnih stvari kod snimanja, samo snimanje bi bilo za 40% jeftinije, ako ne i vise. No, tradicija je tradicija.
Nego, dajte mi recite zasto se logo pojavljuje uz ova cetiri zvrljotka, svaki put razlicito? Zanima me kako su to objasnili...kolko sam ja skuzila imaju bazu(VIP u Futuri?) i mijenjaju cetiri razlicita piktica desno? Cemu to doprinosi uopce?
Citljivosti....neee
laksem pamcenju....neee
Ajd pliz objasnite
mozda simbolizira generacije: Najmladji, Mladi, Stariji i Mezozoik.
Mozda simbolizira cak i vrste usluga ili je to jednostavno modni stih!
btw. neke od poruka koje Vip siri novom kampanjom su "Budi svoj, budi hrabar, budi ponosan, smij se, budi zaljubljen...".
hm rebranding, znači poslje site-a i cijeli ce vip biti u ovom novom ruhu ...yuk yuk,
typo sucks, site im nije loš , ovaj .swf sucks big time,... uglavnom moram to komentirat za večernji opet
_________________ mcville.net check out some fresh design /coder interview's
dobro veli grzzi, tipo sucks
a ambient flowerpower austinpowers, ne znam
a bogami i mile je u pravu >>puno bolje od dosadašnjih
fensi-šmensi rješenja, he he
aj bok....
ps jedino mijena stalna jest
________________________________
too old to rock and roll, too young to die
par stvari. na vipnet.hr portalu, gdje je login polje? koristim vipsms i nevidim login polje. pita me za login tek kad idem na vipsm
Da, nema login polja, ali kad klikneš na web.sms, piše gore korisničko ime nije prepoznato
a kak i gdje da prije toga upišem korisničko ime??? nema logike...ajd da je ko na starom, imaš login box, pa ak krivo upišeš, onda ti javi error...al ovo je glupo...baš mi fali taj login na homepageu....
nego.
5mil eura mi zvuci full puno, ali ne mora bit da nije, no opet, moze bit rekla-kazala. Ipak, znamo i sami kako se kod nas lova trosi na sve strane (po meni cak i neke nepotrebne sitnice). Recimo, kad se snima hrvatski film pod produkcijom HRT-a, tu stignu i kamioni, catering, sminka, rasvjeta, pun k ljudi (koji su cisto spektatori i nemaju veze s filmom) itd itd.. Da se smanji broj ljudi i nebitnih stvari kod snimanja, samo snimanje bi bilo za 40% jeftinije, ako ne i vise. No, tradicija je tradicija.
OT sa topica ali ipak , možemo odma otvorit topic o tome ali može i pitanje ovdje.
tko je po tvom viđenju spektator , šminekrice i frizerke *? rasvjeta i tonci ?
hrana ? (jesi li kada radio sa 100 ili 200 gladnih ljudi ?)
po mom viđenju a mogu reć da sam upoznao HRT prilično dobro, što po kadrovskoj strukturi što po poslovnim procesima, to je jedan od najboljih djelova koji HRT ima,
samo primjer nedavnog skijaškog kupa na sljemenu, gdje je jedan od najzaslužnijih za međunarodne pohvale upravo taj segment HRT-a koji je radio signal koji se emitirao diljem svijeta,
primjer janice, pobjedi u super Gu u bad kleinkirchenu i u ciljnoj areni vidiš sjenu ENG kamermana i skakutavu sliku kako trči prema pobjednici ?!
to je po meni amaterizam puno većih i skupljih produkcija ..
gostovanje pape sa šezdesetak live kamera da ne spominjem...
produkcija kamera -skejt - frend je druga stvar i rezultat je nekad dobar kao i većih produkcija, no kada snimaš scenu čiji take košta 20 tisuća kuna vatrometa i toliko živaca
ako ti šminkerica nije dobro našmikala leš i on je rumen od hladnoće onda ponovljeni take sa njegovom zacementiranom facom košta ponovo 20K kuna..
kada imaš Šminkericu koja se brine samo za to -. nema grešaka ili su smanjene na minimum.
no ono na što ti misliš je vjerovatno da ima scenskih (ne)radnika za koje nitko ne zna tko su i kam su , muvatora , sukija i sličnih.. koji su uvijek blicu stola sa klopom i cugom..
jebiga mentalitet.
Nego, dajte mi recite zasto se logo pojavljuje uz ova cetiri zvrljotka, svaki put razlicito? Zanima me kako su to objasnili...kolko sam ja skuzila imaju bazu(VIP u Futuri?) i mijenjaju cetiri razlicita piktica desno? Cemu to doprinosi uopce?
Citljivosti....neee
laksem pamcenju....neee
Ajd pliz objasnite
mozda simbolizira generacije: Najmladji, Mladi, Stariji i Mezozoik.
Mozda simbolizira cak i vrste usluga ili je to jednostavno modni stih!
btw. neke od poruka koje Vip siri novom kampanjom su "Budi svoj, budi hrabar, budi ponosan, smij se, budi zaljubljen...".
Meni je isto palo na pamet da ce to biti usluge...ali mi se cini ipak da je to vezano za ovo kaj si napisao: hrabar, sretan, zaljubljen i sl.
Bit ce da je to onaj "novi" trend brandinga o kojem su nekidan pricali na telki - fuzija vizuala sa konkretnim emocijama koje ciljani korisnici vezu uz brand. A svaki brand je onda sretan i ponosan i hrabar...kao Nestle...
bas sam dosao ovdje samo da ovo popljujem
mislim, kaje to??!?!
iako, moram priznat stranica mi i nije losa tak...
eventualno da su njeni elementi manji
OT sa topica ali ipak , možemo odma otvorit topic o tome ali može i pitanje ovdje.
oke trc. Ciljao sam na to da, premda dajemo ogromne iznose, ipak snimamo smece. No, imam svoje misljenje o toj prici, stojim pri njemu.
O ovome cemo nastavit iscrpnije u nekom drugom topicu ili na kavi.
Ja neznam zakej ste svi tak popljuvali re-branding... ja mislim da je sve napravljeno do jaja. A govoriti o 12 milijuna kuna, i pritom misliti samo na logo, je besmisleno.. to mi se iskreno i cini malom svotom za telekom koji drzi pola naseg trzista..
A sto se tice samog dizajna.. totalno mi se svidja nacin na koji se sve to izvelo. Logo u Futuri mi je skroz legao i super mi je sto je crn jer sluzi kao antipod onim retro crckarijama koje ce samo jos dodatno diferencirati VIP od T-coma i Telea koji su u svojim popratnim vizualnim elementima i više nego rigidni... uopce nije neka velika mudrost... samo su napravili suprotno od onoga sto konkurencija cini.. tamo gdje je T-com kockast, "rozi" i cvrsti, Vipovci su organski, slobodni i razigrani.
Vipov logo je crn kao metafora elegancije i ekskluzivnosti (siva je vec T-comova) i reprezentira renome tvrtke...
A crckarije su razigrane, a reprezentiraju VIP usluge i "way of life"...
ja dajem cistu 10-tku
_________________ Wine is fine, but whiskey's quicker
Joined: 07 Sep 2003 Posts: 1640 Location: zg via pola
Posted: 16.01.2006 20:23 Post subject:
Ripper wrote:
Ja neznam zakej ste svi tak popljuvali re-branding... ja mislim da je sve napravljeno do jaja. A govoriti o 12 milijuna kuna, i pritom misliti samo na logo, je besmisleno.. to mi se iskreno i cini malom svotom za telekom koji drzi pola naseg trzista..
A sto se tice samog dizajna.. totalno mi se svidja nacin na koji se sve to izvelo. Logo u Futuri mi je skroz legao i super mi je sto je crn jer sluzi kao antipod onim retro crckarijama koje ce samo jos dodatno diferencirati VIP od T-coma i Telea koji su u svojim popratnim vizualnim elementima i više nego rigidni... uopce nije neka velika mudrost... samo su napravili suprotno od onoga sto konkurencija cini.. tamo gdje je T-com kockast, "rozi" i cvrsti, Vipovci su organski, slobodni i razigrani.
Vipov logo je crn kao metafora elegancije i ekskluzivnosti (siva je vec T-comova) i reprezentira renome tvrtke...
A crckarije su razigrane, a reprezentiraju VIP usluge i "way of life"...
ja dajem cistu 10-tku
a ja bih se sad okladila da si account na vip-u ili slicno.
tvoje objasnjenje je mozda ono sto su htjeli postici. realizacija je LOSA. dakle, posao je lose odradjen. oni shitevi na logu ostaju samo trendy shitevi i to lose izdizajnirani shitevi. dvoumim se da li su gori oglasi ili billboardi. konceptualno i vizualno - katastrofa.
lova uopce nije upitna kao sto sam rekla.
@phil: ne brije bezveze. snimanje filma i reklame nema veze jedno s drugim. vjeruj da klijenti minuciozno paze na pare koje potrose, budzeti su unaprijed zadani i to najbolje rasporedis kako znas.
Ja neznam zakej ste svi tak popljuvali re-branding... ja mislim da je sve napravljeno do jaja. A govoriti o 12 milijuna kuna, i pritom misliti samo na logo, je besmisleno.. to mi se iskreno i cini malom svotom za telekom koji drzi pola naseg trzista..
A sto se tice samog dizajna.. totalno mi se svidja nacin na koji se sve to izvelo. Logo u Futuri mi je skroz legao i super mi je sto je crn jer sluzi kao antipod onim retro crckarijama koje ce samo jos dodatno diferencirati VIP od T-coma i Telea koji su u svojim popratnim vizualnim elementima i više nego rigidni... uopce nije neka velika mudrost... samo su napravili suprotno od onoga sto konkurencija cini.. tamo gdje je T-com kockast, "rozi" i cvrsti, Vipovci su organski, slobodni i razigrani.
Vipov logo je crn kao metafora elegancije i ekskluzivnosti (siva je vec T-comova) i reprezentira renome tvrtke...
A crckarije su razigrane, a reprezentiraju VIP usluge i "way of life"...
ja dajem cistu 10-tku
lijepo si to obrazložio, al meni je logo kao što je netko i napisao, vip u futuri i to je to (bar neka sitna modifikacija tipa da bude malo personalizirano je mogla pasti)
... ove črčkarije nisu ništa novo ni neobično niti mi je sve skupa zbog toga prepoznatljivo ... ... ako je sad fora i novo što moš kao "suprotnost" stavit svaki k. iza tipa, ajde neka... oke mi je možda fora ako ciljaju isključivo na mlade (valjda su odustali od poslovnih korisnika)?
naravno da nitko normalan ne misli da su naplatili 12 milja za logo ...
sve u svemu, naravno da je korektno, ipak je to ozbiljna firma sa novcem za bacanje, al za rebranding dao bih im 6-7 al 10 no way! Nisam vidio još ništa od kampanje al ne sluti mi na originalnost, svježinu i ostalo nabrojeno ...
al da je bolje od starog koji je bio totalno zastario i neozbiljan, je.
i btw, iako plaćam njihov broj, vip brand mi je blago odbojan (tarifni modeli su im nejasni, a politika pljačkaška, prešao bih na neku drugu mrežu, al nisam uvjeren da su ostali išta bolji ... možda ipak tele2, bar je mrvu jeftiniji) ...
Joined: 07 Sep 2003 Posts: 1640 Location: zg via pola
Posted: 16.01.2006 20:54 Post subject:
Ripper wrote:
ja samo ne mislim da su te trendy shit pizdarije lose dizajnirane... to sto su "trendy", ima vise veze samnom i s tobom nego s kvalitetnim dizajnom...
cheers!
ima veze i s kvalitetnim dizajnom: to mi je posao. i mada se ukusi razlikuju, nije tesko razlikovati dobru od lose kampanje, dobar i los koncept itd. osim toga, vip ce sam osjetiti uspjesnost ili neuspjesnost ovog rebrandinga.
votever, imas pravo na svoje misljenje kao i svi drugi, fkorz.
Meni je isto palo na pamet da ce to biti usluge...ali mi se cini ipak da je to vezano za ovo kaj si napisao: hrabar, sretan, zaljubljen i sl.
Bit ce da je to onaj "novi" trend brandinga o kojem su nekidan pricali na telki - fuzija vizuala sa konkretnim emocijama koje ciljani korisnici vezu uz brand. A svaki brand je onda sretan i ponosan i hrabar...kao Nestle...
hm, ima zgodna knjiga na tu temu, sad vec relativno stara: Dream Society ... uglavnom, vise se ne prodaje informacija nego snovi...
@phil: ne brije bezveze. snimanje filma i reklame nema veze jedno s drugim. vjeruj da klijenti minuciozno paze na pare koje potrose, budzeti su unaprijed zadani i to najbolje rasporedis kako znas.
U postu sam se osvrnuo (offtopic doduse) samo na filmove, nisam mislio na reklame. Dakle taj add koji sam stavio za hrvatski film bio je nevezan uz temu vipa i reklama.
Naravno da su budzeti unaprijed zadani, no, mene muci nacin na koji ih se prvobitno zadaje.
Naravno da film kosta, neke scene su neponovljive, ali kako ja to vidim, ama bas kod svakog dijela bilo kojeg poslovanja se da pritegnut remen, napravit veca kontrola i tako ustedjet na odredjenim stvarima. Sve sto je trc rekao stoji. No od mojeg prvobitnog djela posta kojim sam samo htio rec da se u nekim produkcijama novac razbacuje - malo se tema razgranala na live prijenose i ostali slicni rad HRTovaca na kojeg nisam ciljao.
da sad sam vidio reklamu ... bila mi okej prvi put (okej, ništa ni novo ni duhovito ni s duhom, i dalje sterilno i samo wannabe otkačeno a u izvedbi totalno rigidno ko i prije, al ajde malko ipak finije izvedeno ...)
drugi i treći put mi je već dosadno i predugo ko i prije ...
zašto reklame koje koje nemaju ni punchline neki dobar ni ništa traju pun k. tako da se svima zgade? mogli su snimit 200 ovakvih kadrova s plesom i zajebancijom pa to rotirati da se ne vrte stalno isti, možda da netko i padne malo i da se od srca nasmije i nešto, al ne, sad će valjda prikazivat istu svako pet minuta dok se ne izrigamo svi?
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum