View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Samurai
Joined: 22 Dec 2005 Posts: 88 Location: Croatia
|
|
Back to top |
|
|
gogga
Joined: 19 Aug 2005 Posts: 8 Location: Zagreb
|
Posted: 12.01.2006 15:29 Post subject: |
|
|
odlicna tema....tek sam ju danas zamjetila.
kao veeeeeliki fan filmova.. imam i ja svoj top 5 of all times filmova, pa evo da ih podijelim s vama
untill the end of the world
prava romansa
balkanski spijun ))) (ovaj film je meni neiscrpan izvor genijalnog humora)
djeca raja
fargo |
|
|
Back to top |
|
|
mirza
Joined: 08 May 2004 Posts: 34 Location: Zagreb
|
Posted: 15.01.2006 02:56 Post subject: |
|
|
Imam svoju listu top 10 filmova...koja se nažalost uvijek malo mijenja...
No moja ljestvica je recimo vako bazirana na emocijama u trenutku gledanja određenog filma te naravno onih par sekundi, minuta, sati, dana nakon filma.
Eh sad redosljeda nemam, ali uglavnom filmovi koji neće tak skoro ispasti sa moje ultimativne ljestvice filmova...većina njih dakako nema neku pretjeranu dubinu niti umjetničku vrijednost, čak i kad bi ih danas gledao bili bi mi smiješni i nezanimljivi, ali kao što rekoh filmovi sa najviše emocija i razmišljanja nakon istih...:
Klub Boraca
Umri Muški
Matrix
Hi Fi Dućan Snova
7
12 Majmuna
|
|
|
Back to top |
|
|
remac
Joined: 13 Jan 2005 Posts: 10
|
Posted: 19.01.2006 16:46 Post subject: |
|
|
thin red line
lola rennt
bladerunner
fear and loathin in las vegas
once were warriors
matrix
dr.strangelove
life of brian
meaning of life
fightclub
dogville
gattaca
dark city..
i jos punkurac njih |
|
|
Back to top |
|
|
storm
Joined: 07 Feb 2004 Posts: 23 Location: split 3
|
Posted: 24.01.2006 11:36 Post subject: |
|
|
the butterfly effect & alcatraz |
_________________ signature :p |
|
Back to top |
|
|
mile
Joined: 10 Sep 2003 Posts: 1327 Location: Jeruzalem
|
Posted: 29.01.2006 19:41 Post subject: |
|
|
ima ih puno, izdvojio bih dva koja nitko nije spomenuo:
Apokalipsa danas
Monty Python - Sveti gral |
|
|
Back to top |
|
|
maryyy
Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
|
Posted: 20.02.2006 01:01 Post subject: |
|
|
danas sam gledala SAW II, genijalno!!! prvi nazalost nisam gledala, ali drugi mi se odmah uvuko u listu naj filmova! kako je dobar (i krvav) |
|
|
Back to top |
|
|
mist
Joined: 06 Dec 2005 Posts: 43 Location: Zagreb....
|
Posted: 20.02.2006 01:16 Post subject: |
|
|
maryyy wrote: | danas sam gledala SAW II, genijalno!!! prvi nazalost nisam gledala, ali drugi mi se odmah uvuko u listu naj filmova! kako je dobar (i krvav) |
ja sam gledala i 1 i 2 , jedinica je puno bolja, kad malo bolje proučiš 2 shvatiš da su neke scene totalno bezveze. prvi saw je čak u nekim djelovima i moguće izvest kad bolje pogledaš, ali se prvi dio nadovezuje na drugi, tako da pogledaš prvi moj savjet, puno bolji
meni je od filmeka još dobar krug(japanska verzija), američku nisam na svu sreću ni gledala jer samo upropasti original...
matrix 1, 3. je totalno promašena
gia-odličan film u kojem se angelina jolie ne forsira kao u ostalim filmovima |
|
|
Back to top |
|
|
maryyy
Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
|
Posted: 20.02.2006 01:31 Post subject: |
|
|
mist wrote: | tako da pogledaš prvi moj savjet, puno bolji
meni je od filmeka još dobar krug(japanska verzija), američku nisam na svu sreću ni gledala jer samo upropasti original...
|
jos bolji? meni je drugi stvarno super, ali mozda zbilja samo sto nisam gledala prvi. svakako cu ga sto prije pogledat
sto se tice americke verzije kruga, meni je koma... bezveze... |
|
|
Back to top |
|
|
mist
Joined: 06 Dec 2005 Posts: 43 Location: Zagreb....
|
Posted: 20.02.2006 21:38 Post subject: |
|
|
a što ćeš? kad znaju samo druge kopirat i uvijek loše...... |
|
|
Back to top |
|
|
kakarinac
Joined: 16 Feb 2005 Posts: 1978 Location: Rijeka
|
Posted: 20.02.2006 21:54 Post subject: |
|
|
Zadnje pogledano: Jarhead. Gledljivo, a mlađahni Jake Gyllenhaal očito nije još jedan hollywoodski ljepotančić (čekam brokeback mountain)
Istinski me oduševio Walk the Line, ponajviše zbog tete Reese, koja je pokazala da fakat zna glumit, a onaj glas: ko bi rekao |
_________________ [ when the going gets weird, the weird turn pro.] ♫ [ kaks on dA ] |
|
Back to top |
|
|
Virus69
Joined: 06 Jul 2005 Posts: 98 Location: Zgb City
|
Posted: 20.02.2006 22:26 Post subject: |
|
|
Memento
Fight club
Requiem for a dream
Trainspotting
Ima li pilota u avionu |
_________________ Be the best or die tryin |
|
Back to top |
|
|
maryyy
Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
|
Posted: 20.02.2006 23:53 Post subject: |
|
|
Virus69 wrote: |
Trainspotting
|
taj mi je isto super ono kad se uvlaci u skoljku, jedinstveno |
|
|
Back to top |
|
|
mist
Joined: 06 Dec 2005 Posts: 43 Location: Zagreb....
|
Posted: 27.02.2006 19:40 Post subject: |
|
|
kuća letećih bodeža, film je dobro napravljen, makar malo pretjeruju sa efektima, al kako je kineski ne zamjeram, kraj je uvijek neočekivan, poput "tigra i zmaja"... |
|
|
Back to top |
|
|
tome54
Joined: 23 Dec 2004 Posts: 25
|
Posted: 27.02.2006 20:59 Post subject: |
|
|
1. The Game- nenadjebiv tata-mata
2. Mulholland Drive-ostao u dobrom sijecanju
3. Ken Park-no comment
4. Old Boy-not Hollywood good sick film
5.Neznam kak se fim zove ali je zaista odlican-Shean Penn glumi retardiranog oca djevojcice koju mu zele oduzeti jer mu je mozak ostao na razini jednog 10-ogodišnjaka. možda ovaj film zaslužuje i bolju poziciju ali eto...
...
e...da, još bih dodao tri filma od Guy Rit chiea 1. Snatch
2.Revolver
3. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
Last edited by tome54 on 28.02.2006 16:09; edited 1 time in total |
|
|
Back to top |
|
|
kakarinac
Joined: 16 Feb 2005 Posts: 1978 Location: Rijeka
|
Posted: 27.02.2006 22:51 Post subject: |
|
|
tome54 wrote: |
5.Neznam kak se fim zove ali je zaista odlican-Shean Penn glumi retardiranog oca djevojcice koju mu zele oduzeti jer mu je mozak ostao na razini jednog 10-ogodišnjaka. možda ovaj film zaslužuje i bolju poziciju ali eto... |
I am Sam ...... gluma apsolutno nenadje*iva |
_________________ [ when the going gets weird, the weird turn pro.] ♫ [ kaks on dA ] |
|
Back to top |
|
|
maryyy
Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
|
Posted: 28.02.2006 15:42 Post subject: |
|
|
tome54 wrote: |
2. Mulholland Drive-ostao u dobrom sijecanju
|
super mi film, ali ga jos uvjek nisam skroz skuzila ( vec sam ga tri put gledala) mislim da svatko ko ga gleda ima svoju interpretaciju, svako ga razumije na drugi nacin. tipicni David Lynch film |
|
|
Back to top |
|
|
tome54
Joined: 23 Dec 2004 Posts: 25
|
Posted: 28.02.2006 16:23 Post subject: |
|
|
maryyy wrote: | tome54 wrote: |
2. Mulholland Drive-ostao u dobrom sijecanju
|
super mi film, ali ga jos uvjek nisam skroz skuzila ( vec sam ga tri put gledala) mislim da svatko ko ga gleda ima svoju interpretaciju, svako ga razumije na drugi nacin. tipicni David Lynch film |
tokom cijelog filma jedna scena visi u zraku i jebeno mi je kaj se fakat scena i dogodi-i fakat nije losa,njome je film dobro zaokruzen. meni kao "frajeru" (hehe) se cijeli film vrtio oko te scene, a sve ostale radnje koje su nekom bile vaznije i napetije su mi bile tu, tek tako da ispune film.
...iako isto tako bas i kao sto kazes ziher si ga ti nekak drukcije skuzila... |
|
|
Back to top |
|
|
noiz Guest
|
Posted: 28.02.2006 21:08 Post subject: |
|
|
Clockwork Orange -Stanley u svojim najboljim danima.
Donnie Darko -psihološki zbrlj, ubija u mozak, ajme majko dobar film.
Butterfly Effect -sličan donnieju, ništa lošiji.
Trainspotting -new age clockwork, škotska verzija.
Oldboy -uf, težak. ali odličan, ka šta je tome54 reka- "not Hollywood"
Requiem for a dream -opet donnie. koristin donnieja ka referencu svako malo jer san njega gleda prvoga od ova 3. psihološka.
Lock, stock i dvi nabijene puške -oi, ritchie, oi! odličan uradak.
Final Fantasy:Advent Children -nekima anime nekima film. meni film, i to jedini kojem sam gleda više od 50 puta. manje više je fans only.
----------------------------------------
^^ti su van numeričke kategorije whatsoever, a ostali idu as follows:
1. Immortel -Malo bolja ekranizacija od Sin Cityja, također je teži, većina ne shvaća čemu pola 3d ljudi, pola pravih, ali meni je fenomenalan film.
2. Sin City -doslovno ko voli nek izvoli, neman šta drugo reć. Meni odličan.
3. Matrix -[1, sve ostalo je svetogrđe i preseravanje, odlazak u neke abstraktne sfere retardiranosti]
4. Amelie Poulan - jako oku i uhu ugodan film, odlično izvedeno. "Zabavno, maštovito i nadasve sam plaćen da ovo napišem!" -Matko Brown, New York Clocks
5. fight club - zanimljiv, lud.
6. LOTR 1,2,3 -ekranizacija koja je jako dobra, ali onima koji su prije filma čitali knjige (ne-fejkeri) sumnjam da je baš savršena, jer imaju u glavi puno bolji film koji su složili sami. Knjige daju unlimited slobodu mašte, filmovi nula.
7. -slabo pamćenje. ima ih još mala miljarda sigurno, ali not this time.
@lekke: pola tih vin diesel je ukradeno od chuck norrisovih fora, ili je možda obrnuto, ne znan šta je prvo nastalo, ali plagijata ima, npr "When Vin Diesel goes to donate blood, he declines the syringe, and instead requests a hand gun and a bucket.
Vin Diesel played Russian Roullete with a fully loaded gun and won. "...
peace, noiz |
|
|
Back to top |
|
|
kakarinac
Joined: 16 Feb 2005 Posts: 1978 Location: Rijeka
|
Posted: 28.02.2006 22:46 Post subject: |
|
|
::noiz:: wrote: |
Lock, stock i dvi nabijene puške -oi, ritchie, oi! odličan uradak.
|
Čoek stvarao fantastične filmove, i onda je oženio Madonnu .... strašna sudba .... |
_________________ [ when the going gets weird, the weird turn pro.] ♫ [ kaks on dA ] |
|
Back to top |
|
|
maryyy
Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
|
Posted: 28.02.2006 23:25 Post subject: |
|
|
tome54 wrote: | maryyy wrote: | tome54 wrote: |
2. Mulholland Drive-ostao u dobrom sijecanju
|
super mi film, ali ga jos uvjek nisam skroz skuzila ( vec sam ga tri put gledala) mislim da svatko ko ga gleda ima svoju interpretaciju, svako ga razumije na drugi nacin. tipicni David Lynch film |
tokom cijelog filma jedna scena visi u zraku i jebeno mi je kaj se fakat scena i dogodi-i fakat nije losa,njome je film dobro zaokruzen. meni kao "frajeru" (hehe) se cijeli film vrtio oko te scene, a sve ostale radnje koje su nekom bile vaznije i napetije su mi bile tu, tek tako da ispune film.
...iako isto tako bas i kao sto kazes ziher si ga ti nekak drukcije skuzila... |
tesko pogodit koja je to scena |
|
|
Back to top |
|
|
irfan
Joined: 19 Jan 2005 Posts: 90 Location: Tuzla
|
Posted: 28.02.2006 23:36 Post subject: |
|
|
evo ja sam napravio popis filmova koje ste komentirali (a nisam gledao), pa cu obavezno sve pogledatii!
a ovaj zadnji " Mulholland Drive"...daj neka mi neko kaze kako ide naziv na nasem ako uopce ide!? |
_________________ www.irfan36.com
www.zijan.com |
|
Back to top |
|
|
kakarinac
Joined: 16 Feb 2005 Posts: 1978 Location: Rijeka
|
Posted: 28.02.2006 23:43 Post subject: |
|
|
irfan wrote: |
a ovaj zadnji " Mulholland Drive"...daj neka mi neko kaze kako ide naziv na nasem ako uopce ide!? |
Na svu sreću, nisu ga prevodili (bar kolko ja znam) |
_________________ [ when the going gets weird, the weird turn pro.] ♫ [ kaks on dA ] |
|
Back to top |
|
|
irfan
Joined: 19 Jan 2005 Posts: 90 Location: Tuzla
|
Posted: 28.02.2006 23:56 Post subject: |
|
|
kakarinac wrote: | irfan wrote: |
a ovaj zadnji " Mulholland Drive"...daj neka mi neko kaze kako ide naziv na nasem ako uopce ide!? |
Na svu sreću, nisu ga prevodili (bar kolko ja znam) |
Dobro si rekla! kakva je vecina prevoda..ccc |
_________________ www.irfan36.com
www.zijan.com |
|
Back to top |
|
|
Foxxy
Joined: 11 Jan 2004 Posts: 115 Location: Osijek
|
|
Back to top |
|
|
|