View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bljürke
Joined: 12 Sep 2005 Posts: 3
|
Posted: 23.06.2006 13:47 Post subject: if petlja i slicno |
|
|
zdravo.
dakle problem je ovakav:
cijeli sadrzaj sitea je u jednom movieclipu koji se onda ovisno o sekciji mice lijevo ili desno.
ja zelim da kad stisnem prvi gumb, filmic se odvrti do tog prvog stopa, a kad stisnem drugi, da prodje prvi stop i ide do drugog. i tako sa jos dva tri gumba.
pokusao sam to sa "brojacem" napravit, na gumb stavim
on (release)
{ br=1;
play();
}
a na prvom mjestu gdje treba stati (negdje 15. frame) stavim
if (br=1) {stop();}
else {play();}
tako bi onda u tu varijablu "br" kad stisnes gumb se upisala odredjena vrijednost, i pokrenuo filmic, kad dodje do odredjenog framea ako je u varijabli "br" 1, onda ce stati na prvom tom mjestu.
ako je u varijabli "br" 2, onda ce na prvom mjestu za stat samo nastaviti dalje i stati tek na onom frameu na kojem if petlja potvrdi da je br=2
dakako, problem je u tome sto ovo gore navedeno ne radi
ne znam zasto, cini mi se da ima smisla.
ako netko zna kako to rijesiti, ili neki drugi nacin kak da se to napravi nek kaze.
zahvaljujem |
|
|
Back to top |
|
|
blackduke mi3.crew
Joined: 08 Sep 2003 Posts: 2681 Location: Zagreb
|
Posted: 23.06.2006 14:22 Post subject: |
|
|
probaj ovo.
Code: | if (br==1) {stop();}
else {play();} |
|
|
|
Back to top |
|
|
Sulien
Joined: 04 Jan 2004 Posts: 2905 Location: Zagreb
|
Posted: 23.06.2006 18:14 Post subject: |
|
|
Ako sam shvatio što hoćeš onda ti je duke dobro rekao
"==" je operator za komparaciju; sa "=" ne uspoređuješ dva broja, to je operator pridruživanja |
|
|
Back to top |
|
|
bljürke
Joined: 12 Sep 2005 Posts: 3
|
Posted: 24.06.2006 16:16 Post subject: |
|
|
yeah, radi!
puno hvala
a jel se moze napraviti da mi se filmic vrti unatrag?
nekako sa _currentframe pa -1 ili tako nekako? |
|
|
Back to top |
|
|
luksy
Joined: 28 Oct 2003 Posts: 440 Location: zaprešić, croatia/brežice, ljubljana, slovenia
|
Posted: 24.06.2006 19:36 Post subject: |
|
|
onClipEvent(enterFrame) {
prevFrame();
} |
|
|
Back to top |
|
|
|