Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
InDesign - RGB u CMYK
Goto page 1, 2, 3, 4, 5  Next
 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> DTP i print dizajn
View previous topic :: View next topic  
Author Message
drushtveni_otpadnik



Joined: 11 May 2004
Posts: 470

PostPosted: 20.09.2007 09:46    Post subject: InDesign - RGB u CMYK Add user to your forum ignore list Reply with quote

Ovak, relativno sam početnik u indesignu pa imam jednu dilemu, tj. pitanje.
dok radim na magazinu, ubacujem fotke u RGB formatu.
kad radim pripremu za tisak i konvertiram indesign dokument u pdf-ove, u profiles imam uključenu opciju da mi sve slike prilikom izrade pdf-a prebacuje u cmyk, pa me zanima da li je krajnji rezultat isti kao i da svaku sliku posebno jednu po jednu u photoshopu konvertiram u cmyk pa sejvam ko tiff i onda ubacujem u indesign? ova zadnja opcija oduzima puno vremena jer magazin ima puno fotki i ilustracija.
da li će sve ispasti dobro ako mi sam indesign prilikom konvertiranja stranica u pdf radi tu konverziju??? (što mi oduzima puno manje vremena)
recite mi, želim znati! recite mi da je i ova metoda koja oduzima puno manje vremena ok za tisak!!! Very Happy

_________________
da li je bolje uhvatiti se u kolo s onima koji se prave ludi i ništa ne vide, ili sve vidjeti i zaista poludjeti?
Back to top
View user's profile Send private message AIM Address
Josephe



Joined: 19 Sep 2007
Posts: 31
Location: Over the rainbow!

PostPosted: 20.09.2007 10:16    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

hm.. pa prvo pitanje zašto uopće stavljaš slike u časopis-mapu koje nisu CMYK? em su objektivnije tisku na zaslonu i manja je glavobolja u montaži itd.