View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kleo
Joined: 27 Nov 2006 Posts: 70 Location: Koprivnica
|
Posted: 19.02.2013 22:56 Post subject: currentframe + 5 pomoć |
|
|
Ovak imam improviziranu kockicu koja odabire broj nasumično i onda se neki mc mora pomaknuti za x frameova...problem je u ovome:
Code: | _root.nekimc.gotoAndPlay(_root.nekimc._currentframe+5) |
Ako se nalazi na npr frameu 2 on preskoči na frame 7, ali ja hoću da se vidi animacija 2,3,4,5,6,7 (od 2 do 7) framea ako ste shvatili kaj sam htjela reći
Evo primjer
https://skydrive.live.com/?cid=19B7AC90D0C36D80&id=19B7AC90D0C36D80%21105 |
_________________ Carpe diem!
Kad ti filozof odgovori na pitanje, više ni sam neznaš što si pitao |
|
Back to top |
|
|
untitled
Joined: 09 Oct 2006 Posts: 6 Location: Zagreb
|
Posted: 20.02.2013 14:56 Post subject: |
|
|
Probaj sa
Code: | for (i = 5; i >= 0; i--) {
_root.nekimc.gotoAndPlay(_root.nekimc._currentframe + 1)
} |
|
|
|
Back to top |
|
|
kleo
Joined: 27 Nov 2006 Posts: 70 Location: Koprivnica
|
Posted: 20.02.2013 18:56 Post subject: |
|
|
događa se isto |
_________________ Carpe diem!
Kad ti filozof odgovori na pitanje, više ni sam neznaš što si pitao |
|
Back to top |
|
|
untitled
Joined: 09 Oct 2006 Posts: 6 Location: Zagreb
|
Posted: 20.02.2013 21:57 Post subject: |
|
|
stupid me! petlja se odvrti tako brzo da se ne stignu vidjeti pojedini koraci
Code: | var counter = 5;
var a = setInterval( animateKvadrat, 1000 );
function animateKvadrat() {
_root.nekimc.gotoAndPlay( _root.nekimc._currentframe + 1 )
if( counter == 0 ) { clearInterval( a ) }
counter--;
} |
|
|
|
Back to top |
|
|
kleo
Joined: 27 Nov 2006 Posts: 70 Location: Koprivnica
|
Posted: 21.02.2013 10:38 Post subject: |
|
|
radi savršeno....sad mogu slagati igrice klincima
hvala hvala hvala |
_________________ Carpe diem!
Kad ti filozof odgovori na pitanje, više ni sam neznaš što si pitao |
|
Back to top |
|
|
|