ajd da malo i ja probam pomochi (citaj nadrobiti)...
vidim da dosta ljudi tu nije probalo zbrush... e pa to je ziher najvechi razlog sto nikak nemozete doc do zakljucka jel to je ili nije pravi 3d prog...
pa po meni i je i nije, zapravo je 2.5 d al stvarno. to jednostavno treba vidjet.
interface je skroz drukciji od programa koje sam osobno dosad isprobala, ali u cijeloj ideji i funkcionalan. pogotovo sad u v2 to ide, a i moze se customizeat kak god kome pashe.
ucit ga je najlakse preko zscriptova - tesko objasnit, katkad su to samo walkthroughovi a katkad skup funkcija sa svojim malim panelom koji olaksava zivot... ali u walkthrough verzijama je super sto se mogu pratit svi toolsi i sve sto je covjek radio,ko da pred tobom radi. ali opet, to nekak sve nisu normalni tutoriali, jer je prostora za experimentiranje nenormalno puno...
takodjer, svi mogu pisati(snimati) zscriptove, organizirat si te panele u sto varijanti,tak se kroz verziju 1.23 i 1.55 zapravo preko korisnika dodavalo tih raznih alata koji su sad implementirani u v2. tj oni su to usput razvijali i to se i dalje radi.
najveca prednost mu je valjda taj organski princip modellinga. e sad neznam kak to izgleda profichima u maxu,mayi,lightwaveu i slicnim, ali nekome ko se bavi npr ilustracijom i zeli kombinirati medije ovo dodje vise nego savrseno. zsphereama se 'izlije' model, i onda dalje precizno modelira. perspektiva,texturing,proporcije - vrlo se lako kontroliraju ovdje,a moze se dobiti izgled od ultra-realizma do crticha
ima tu jos puno stvari za diskusiju, ovo kaj sam rekla nikako uzeti kao tvrdnje, samo iskustva dosad, a isto tako, imam vrlo malo iskustva sa ostalim 3d progamima (ni sa ovim puno vishe) ) pa nemojte kaj zamjerit
Nije zapravo problem/pitanje da li je to pravi 3d program ili nije. Nego da li su modeli napravljeni sa njim jednako "vrijedni" (u smislu ulozenog truda i znanja) kao i modeli napravljeni "rucno" u programima tipa Maya, Max, ... I da li je osoba koja je napravila model jednako tako dobar modelar.
Po meni ako uzmes ZBrush i napravis nesto uber kuul ALI to ne znas napravit rucno onda ni cokac ni rad nisu bas vrijedni. ALI ako taj uberkuul model znas i mozes napravit rucno, a ZBrush koristis da skratis vrijeme izrade, olaksas sebi modeliranje, workflow, itd. onda vrijede i sam model i modelar.
Program kao program je dobar, super cak kad znas sta zelis sa njim napravit.
kao što je netko već napisao - displacement normal mapa -- kratko i jasno.. novi val "tehnike" nakon box modelinga
kaj se tice toga da ako izbacis model iz zbrusha kao polygon... ionako nema veze - jer neitko ozbiljan nebi radio rig za animaciju na final modelu ukoliko je iole tezi model. Cak iako nije tezi, u timovima animatora opet se koristi drugi rig model jer final modela obicno nije niti gotov sve do pred kraj produkcije (izuzev rough forme i osnovne UV topologije)..
Sve u svemu - iz osobnog iskustva (koliko god malo to bilo) sa ZBrushem mogu reci sve 5, osim UIa koji je podosta drugaciji od svega ostalog nazalost
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum