Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
ActionScript

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> Flash
View previous topic :: View next topic  
Author Message
goldFish



Joined: 10 Sep 2005
Posts: 23
Location: Croatia

PostPosted: 05.11.2005 13:37    Post subject: ActionScript Add user to your forum ignore list Reply with quote

Ekipa, znam da sam vam već preko glave sa svojim banalnim pitanjima iz flash-a, al ne ljutite se jer stvarno sam jedan od početnika i neke vama jednostavne stvari meni su velike. jedino na ovome forumu dobivam odgovore koji su pravi put riješenja problema i na tome vam se veoma zahvaljujem Laughing .
ovaj puta me mući ovo:

Napravio sam uvodnu animaciju na kojoj se nekakav objekt iscrtava, zatim se pojavljuju linkovi... Nakon napravljene animacije napravio sam invisible buttone na koje kada pređem mišem preko njih pojavi se nekakav efekt. ali sto mi se sada događa; kada pokrenem animaciju, prvo mi se učitava preloader, ali već tada ako pređem mišem preko inviible button-a pojavljuje se efekt. kako da sakrijem invisible button da mi se pojavi nakon određenoga vremena, a ne odmah ćim poćne učitavanje stranice. ako me ne razumjete stavit ću link da pogledate.

Pozdrav.
Hvala!
Back to top
View user's profile Send private message
budha



Joined: 02 Mar 2004
Posts: 1377
Location: Osijek

PostPosted: 05.11.2005 14:58    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

kako si postavio da je button invisible?
jesi skinio alphu ( button_mc._alpha=0 ), ili ubio visibility ( button_mc._visible=false ) ?

- ako skines alphu, mc ostaje "aktivan", ali nije vidljiv (postaje proziran)
- ako _visible stavis na false, mc "nestaje"