Forum FAQForum FAQSearchSearch MemberlistMemberlist Forum ignore listForum ignore list RegisterRegister ProfileProfile Log in to check your private messagesLog in to check your private messages Log inLog in
IZBOR KAMERE O DOKUMENTARCIMA

 
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    mi3dot.org Forum Index -> Video
View previous topic :: View next topic  
Author Message
placeebo



Joined: 26 Dec 2005
Posts: 1

PostPosted: 26.12.2005 22:43    Post subject: IZBOR KAMERE O DOKUMENTARCIMA Add user to your forum ignore list Reply with quote

Pozdrav ljudi ,moram napomenuti da sam tek početnik o ovoj sferi videa,obarde i montaže pa bi imao par pitanja .

1.Poceo bih se baviti snimanjem dokumentarca i malo profesionalnijem radu pa me zanima odabir kamere.Kapital mi je 2500 Eura.(bacio sam oko na Sony DCRVX2100).
2.Zanima me kakva je scena u hrvatskoj što se tiče dokumentaraca? Da li postoje ljudi koji se time bave,kako se zarađuje i koje su šeme?Kolko se cijeni takav film?
3. Da li bih mogao naći posao u domeni montaže,snimanja i produkcije u Hrvatskoj, konkretno Zagreb?
4. da li kod nas postoje nekakvi tečajevi montaže,snimanja i produkcije? LIteratura ili ako neko ponudi pomoć dobro bi došla!

Hvala unaprijed i sretni Vam blagdani!
Back to top
View user's profile Send private message
tRC



Joined: 07 Sep 2003
Posts: 1280

PostPosted: 27.12.2005 00:31    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

bok,
predložio bi ti prvo tečaj ili radionicu a onda kupnju kamere,
a za kameru pogledaj xl1.
Back to top
View user's profile Send private message
blackduke
mi3.crew


Joined: 08 Sep 2003
Posts: 2681
Location: Zagreb

PostPosted: 27.12.2005 01:03    Post subject: Add user to your forum ignore list Reply with quote

kinoklub zagreb ti drži tri-četiri puta godišnje radionice - režija / snimanje / montaža

Quote: