View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Alfista
Joined: 16 Apr 2006 Posts: 6 Location: Fiume
|
Posted: 16.04.2006 19:24 Post subject: Maya - Image Planes problemi |
|
|
Pozdrav svima!
Imam "malenih" problema s Mayom...
Radim onaj mitsubishi eclipse tutorial, ali kad ubacim one reference images u image planes, dobijem kaos (na slici)!
Na netu sam nasao savjet da ubacim MAYA_SLOW_DRAWPIXELS = 1; i MAYA_NON_POWER_TWO_OFF = 1; u maya.env file... Napravio i dalje ne sljaka!
U cemu je problem??
Hvala! |
|
|
Back to top |
|
|
skomdra
Joined: 27 Mar 2006 Posts: 71 Location: travoltino
|
Posted: 20.04.2006 23:52 Post subject: |
|
|
Mensčini da si zeznuo par stvari. Prvo daj da ti bitmape budu sve velike 512x512 ili 1024x1024. Dakle, fino u Photoshop ili šta već koristiš i pripremi slike. Zatim pazi da ti na tlocrtu njuška bude prema dole i to bi trebalo dihtati. Pazi takodjer na sredinu, dakle da ti tlocrt leži na sredini slike a isto važi i za bokocrt i nacrt. Ja to riješavam s više layera pa blendam kroz multiply da mogu točno podesiti. I onda nemoj cropati ono što je viška, nek sve ostane u proporcijama. Iako nikad nećeš biti savršeno precizan, to ti je jasno. E, kad to napraviš onda importaj sliku po sliku u adekvatni port, a ako hoćeš da ti ne budu ovako jedna preko druge moraš ih maknuti sa sredine. Dakle view>select camera pa u chanel boxu potraži INPUT image plane (a možeš i preko hipershadera) i mjenjaj vrijednosti atributa Center X, Y ili Z pa si ih rasporedi kako želiš. Ima tu još atributa s kojima se možeš igrati. Kopaj, igraj se. To je to. |
|
|
Back to top |
|
|
Alfista
Joined: 16 Apr 2006 Posts: 6 Location: Fiume
|
Posted: 21.04.2006 12:01 Post subject: |
|
|
Konacno da je netko odgovorio! Zahvaljujem!
Malo cu isprobat to sta si rekao...ali mislim da je tu i u necem drugom problem.
Recimo, kad gledam na image plane u bilo kojem orthographic pogledu, ne mogu ga nikako selektirat. Mogu ga jedino selektirat u perspective view-u. Isto tako, kad mijenjam alpha gain nema nikakve razlike, image je i dalje neproziran. Da ne spominjem pomicanje planeova...to je totalno zbrckano, mogu ih pomaknut za 150 po nekoj osi, a oni se pomaknu mozda za 2 grida..
Koliko sam ja citao, to su sve navodno problemi sa starijim Radeonkama... Uskoro kupujem 6800LE pa cemo vidjet sta ce bit...
Uglavnom, ATi nikad vise u moju kucu! |
|
|
Back to top |
|
|
skomdra
Joined: 27 Mar 2006 Posts: 71 Location: travoltino
|
Posted: 23.04.2006 14:30 Post subject: |
|
|
Jašta da ne možeš selektirati u orthografic viewu jer je to onemogućeno. Može se to i omogućiti ako izađeš iz reference modea kad ga selektiraš u hipershadeu ili onako preko input noda u channal boxu. Postoji varijanta i u hipergraphu, al to ti je valjda jasno, koliko koristiš mayu? Jel vladaš logikom tog programa, nodovima i mrežama? Malo se time pozabavi. Često kad zavirimo ispod haube bolje kužimo kako voziti. Kad jednom usvojiš logiku kako Maya doživljava objekte (nodove) i mreže među njima shvatit ćeš kako je to sve vrlo jednostavno.
Što se tiče kartice, nemam pojma. Znam da bi u idealnim uvjetima trebalo pratiti deklarirane spesifikacije koje se lako mogu provjeriti na www.alias.com ili autodesk.com pa potraži maya, hardvare requirements, ali skupo. No ukoliko si ozbiljan igrač, isplati se. Ti vidi.
I da, pardon na ovoj šlampavoj terminologiji, netko već reće kako bi ove postove valjalo pisati na engleskom. No ipak vidim neko perverzno zadovoljstvo u ovom hrvatskom pisanju o CGI-ju |
|
|
Back to top |
|
|
Joyo
Joined: 19 Apr 2006 Posts: 3
|
Posted: 24.04.2006 22:50 Post subject: |
|
|
Ja na ovoj slici nevidim nikakav kaos. Nego,
prvo, zamjenio si bočnu stranu s prednjom.
Nakon što ubaciš slike - kako valja - za svaki plane u attribute editoru podesi skejl da ti odgovara jedna drugoj ukoliko ti slike nisu jednakih veličina (a ponekad se javi neki bug da ti maya sama poremeti veličine slika).
Također u attribute ed označi opciju "looking through camera" da ti se planeovi vide samo u ortogonalnim projekcijama. |
|
|
Back to top |
|
|
Alfista
Joined: 16 Apr 2006 Posts: 6 Location: Fiume
|
Posted: 25.04.2006 21:37 Post subject: |
|
|
Hvala na odgovorima! Bas se malo igram s tim...vrtim i skejlam te planeove, ali jos uvijek to ne izgleda bas idealno.
Kako rotiram kameru u perspectiveu, tako mi se neki plane pod odredenim kutem ne vidi...onda pocne iz cista mira treperit i greske se javljaju na njemu...
Mora bit kartica u pitanju...
Alias preporucuje FireGL i Quadro...tko bi rekao!
A ja volim tu i tamo bacit partiju morrowinda ili obliviona, tako da ne dolazi u obzir da cu dat toliko para za kartusu od koje ce korist imat samo Maya
Jos cu malo pogledat sta se tu moze izmislit...nece mene Maya pobjedit! Ona je obicna cura! |
|
|
Back to top |
|
|
Alfista
Joined: 16 Apr 2006 Posts: 6 Location: Fiume
|
Posted: 25.04.2006 21:46 Post subject: |
|
|
E, da, postoji li neko objasnjenje zasto se nis ne dogada kad smanjujem alpha gain...image bi trebao postat proziran ili se varam? |
|
|
Back to top |
|
|
|