|
pa dosta mi kul cijela koncepcija sa takvom navigacijom, dosta je logicna, nije vidjena dosad
glupo mi recimo, kad sam na nekom projektu i sad gledam rendering 01 i kliknem rendering 02 da se ova rucica opet ide micat kao da ce bit neki sub-menu, znaci bilo bi bolje (imho) da se samo pocne loudat novi prozorcic u kontent dijelu
poz |
|
i, premda postoji web i graphic design sekcija, pod graphic design se nalaze i web stranice? |
|
i kad imam gro radova u drugom podmeniju, onda kad predjem preko rada da vidim ime, on mi se overlapa sa imenom 'odabranog' rada, pa ne vidim sto pise
eto, par detalja, poz |
|
THNX na komentarima.
Rucica se mice jer je tako bolje (probao da stane pa neki ne kuze da se nekaj treba uloadat), a i neke stvari imaju vise levela, neke manje pa je to potrebno jer tek onda se izcita iz xml-a kaj dalje :-)
Sto se tice toga da ima nekih stvari duplo, to je zato jer je za neke stvari radjeno vise toga (npr. corporate identity i web, ili modeling, web, ...) pa su isti folderi dodani u podmenije (u svakom pod about pise kaj je radjeno)
btw. probaj doc jos koj put il pritisci male kruzice on the lower right |
Komentar: sage 26.04.2004 13:59 |
|
dobro, al mi je glupo (meni osobno) da je pod grafički dizajn web stranica. ako je neki drugi graficki rad za istog klijenta, nega to bude, al mi glupo kad naletim na screenshot weba pod grf.des.
btw, sad sam skuzio da ima vise varijanti kad si reko. touche na to.
ALI. kad imas recimo one paralelne crte, i naslove koji su vertikalni, onda mi naslov rada ide preko contenta? smeta? |
|
e kad ti naslov ide preko rada nemoj bit nervozshast nego strpi ruku na mishu pol sec. rad ce problijedit :-) |
Komentar: sage 26.04.2004 14:09 |
|
@sate: poanta je da su ovakve stvari su malo user un-friendly
nije poanta da rad pobljedi, nego bi trebalo ovo nestat il vatevr, da mos gledat rad u miru? |
|
Ne znam.. eto meni se svidja site i iskreno ova fora kada je text preko rada, koliko god bilo van standarda mi nekako cool..
Istina, un-friendly je za usera po standardu ali mi je je ovo cool..
Pravila i standard su/je tu da se krsi, a kad to netko prekrsi sa cool stilom ili na neki cool nacin, onda to valja slusati. :) |
|
bit che popup za openirat u novom prozoru velku sliku, al mi se 4 now ne da risajzat tu 'rpetinu slika. Ako bas hoces u neku gledat u miru, mejlat chu ti je :-p |
Komentar: sage 26.04.2004 14:37 |
|
nema problema ja samo javljam
pozdrav |
|
samo ti reci, svaki komentar je dobrodosao ;-) |
Komentar: sage 26.04.2004 23:15 |
|
veri veri najs i original ideja, lajkam jako. |
Komentar: spilja 26.04.2004 23:18 |
|
Komentar: sage 27.04.2004 00:27 |
|
zanimljiv koncept, iako bih ga svrstao pod experiments. nepregledno je sve to. na vecim monitorima moras se dobrano pomucit da kliknes na link. ljudi koji nemaju finu ruku za mishem, fulat ce ga 100%.
tehnicko dobro, i vjerujem dosta zahtjevno za napraviti, ali sve u svemu - bezveze. |
|
mislis rezoluciju a ne velicinu monitora?
pa nisu svi toliko traljavi s mishem, a za one koji jesu, to nije web za ucenje koristenja misha!
Imas pravo na svoje misljenje, noi meni se cini da ti fali kicericha i otisaka prstiju? bip bip |
Komentar: sage 29.04.2004 01:17 |
|
meni bas super ovo sve, slazem se sa spiljom i philazom, stvarno lijep sajtic :) cener... |
Komentar: forca 29.04.2004 01:44 |
|
ne fali meni nish...otisak, btw, nije moja ideja...ja samo pratim upute (yebiga, kad ti ne daju da se kreativno izrazhavash) =) shefova..
sve sto sam htio reci jest da me nisi uspio na sajtu zadrzat ni 20 sec. |
|
ok, oprastam ti to onda ako nije tvoja ideja nego samo izvedba :-)
mislim da je na tebi kao kompetentnom (?) u zadatku da preodgajas one koji nemaju viziju i ukusa. Ako se popustish njihovoj zelji i napravis tako kako oni hoce (a ti nisi zadovoljan time) jer je tako jednostavnije, onda si obican sljaker. ne smijes zalit truda i vremena na usmjeravanje ljudi ka boljem, naravno ako ih smatras vrijednima toga. ( nije predavanje nego moje misljenje)
eto ja sam si dao oduska malo, tako da sam web svoje firme napravio tocno onako kako sam ga odsanjao ;-)
ako netko (ne mislim na tebe) ima otvoreno 17 browsera i bez smisla luta po netu tako da ubije vrijeme onda me bas i ne zalosti sto se ne zadrzava i proucava navedeni sajt. |
Komentar: sage 03.05.2004 17:36 |
|
mene isto iznerviralo to s mishem pa sam otisla nakon 20 sec.
ah mi, traljava gerijatrija :D |
Komentar: keye 03.05.2004 19:46 |
|
thnx na khm :)
Christine, to me dakle cheka za dvije godine? nechu se moci vishe koristiti mishem? gerijatrija ; )
|
Komentar: sage 03.05.2004 22:38 |
|
ako si bio u pionirima vec si gerijatrija :D |
Komentar: keye 04.05.2004 08:04 |
|
sage: pa i pokusavam preodgojit one koji nemaju viziju. al tesko do ide. da vidis samo kakve boje dobivam..katastrofa... a sta se tice izrade sajtova po svom i tako to, bolje bit sljaker i radit po njihovom nego gubit "klijente". stavio sam ih pod navodnike jer se ti ljudi koji kod nas narucuju sajtove ne mogu nazvat klijentelom. to je obicna baljo-bagra... :)) ono, tip ima firmu autoprijevoz (kamioni i te spike) i on mora, ali MORA imat sliku sebe naslonjenog na kamion.. |
|
@Instetus: Jesi skuzio reklame na OTV-u tj. ne samo na otv-u, vec reklame koje produciraju razno razne hrvatske "marketinske" tvrtke koje nude jeftine reklame.. uglavnom, glavna fora kod toga im je snimati automobile kako krecu sa parkinga, onako jedan za drugim. I opet, sa druge strane imas agencije koje snimaju tip-top super reklame. E sad, ista je fora i u ovom poslu, ako ti je stalo do toga da samo zaradis onda radis posao koji je blje-nje (e.g. Štef pored kamiona ili traktora) .. a ako ti je stalo do ugleda i imena firme, onda radis kako spada i na visokom nivou profesionalnosti - krocas u podrucje koje je nevino i jos neiskoristeno nudeci ljudima nove ideje i rjesenja. On ne mora imati sliku sebe naslonjenog na kamion, treba ga uvjeriti da je to big NO-No. |
|
@intestus: klijent je klijent dok god placa i ne bi smio biti nazvan baljo-bagra jer na kraju krajeva ti radis za baljo-bagru pa bi mogao biti nazvano baljo-bagra-dizajner ;)
to k'o da kazes imam pekaru ali necu pordavat' kruh kamiondzijama nego samo menagerima.
but business is business ;)
|
Komentar: keye 04.05.2004 10:41 |
|
@phil: ne znam bas da li je slika pored kamiona big no no ;) sve ovisi o tome kome se obraca taj sajt, da li drugim kamiondzijama ili ozbiljnim firmama :D |
Komentar: keye 04.05.2004 10:42 |
|
@philatz: nda...al ti covjeka ne mozes uvjerit da je web - reklama i da ako dobro izgleda da ce ljudi radje posjecivat njegov sajt i njegove usluge koristit nego onaj koji ima tocno defniirane cijene i uslikane sve kamione. takvi su ljudi, a i njihovi klijenti su takvi. gdje njemu nista ne znaci dobro izdizajniran sajt (svaka cast izuzetcima, al ja ih jos nisam imao) nego hoce cisto navest cijene i tako to. stvar je u tome sto ja ne mogu privuci dobre klijente jer nemam dobre reference. zasto? jer ne mogu doc do izrazaja. evo vam primjer. www.mestrov.hr - ovo nije moj design, al ulazi u moju referencu (iako ja to ne zelim potpisat)... covjek je reko da oce tocno tak i tak mora bit...u suprotnom, ide nekome drugome kome ce pilit da mora bit tocno tak. u medjuvremenu, ja sam gladan...:)) |
|
Philatz: slazem se u potpunosti, te pridodajem da je reklama na otv zapravo antireklama :/
Christine: oui je suis un pionir :-) ali jos nije 30, dakle jos sam mlad par mjeseci, iako me vip prosle godine sje. s onom reklamom "za mlade do 27"
Instetus: sto se tice referenci, ja svojih imam na pretek, ali i dalje je svaki dan borba i objasnjavanje klijentima sto valja sto ne, ako netko ne kuzi kaj je lijepo, onda te nemoze niti natjerat da napravis nekaj kaj je ruzno jer ti to mozes ucinit boljim bez da je on svijestan toga. jedino je pitanje dal ti se to da radit, jer kao tip placa malo. Nemoj odj. tipa nego se potrudi da i ti i on budete zadovoljni. Ali ja ti mogu garantirat da to oduzima vremena i zivaca i da nije profitabilno :-) bar ne na pocetku. , a na www.mestrov.hr mogu rec samo jedno: bipbip |
Komentar: sage 04.05.2004 13:14 |
|
hhahaaa.. bipbip. :)
@keye: ma da ono.. naravno. :) Ovisi ako radis site iz onako, funny aspekta ili.. :D |
|
ma gle, on mene zove Christine! ;)
sage, ovdje se jedne veceri slucajno mitri podijelio na gerijatriju (pioniri) i pedijatrija (post-pioniri). pa svako toliko pedijatrija nesto "provocira", a meni to nekako postalo fora ;D
eto tek da znas otkud "gerijatrija" ;) |
Komentar: keye 04.05.2004 14:18 |
|
Christine, merci beaucoup. C'est tres simpatique. Tu travaille a Paris?
Ja sam cak i omladinac, predzadnja generacija ;-)
Pedijatrija i gerijatrija dakle, vidim da je gerijatrija zakazala u upotrebi moderne tehnologije, pedijatrija koje ima gro vishe se bolje sluzi racunalima, a ja mislio da samo vise pred praystationima :-) |
Komentar: sage 04.05.2004 14:57 |
|
hahaha, a bipbip je sad sinonim za loshe, ne? jer mestrov je katastrofa.. |
|
** Trenutno niste ulogirani pa ne možete komentirati (a ni ocjeniti) ovaj rad ** |
|