View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
nemogirl
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 386 Location: istra
|
|
Back to top |
|
|
strija
Joined: 14 Sep 2003 Posts: 473 Location: Čakovec
|
Posted: 20.08.2008 13:54 Post subject: |
|
|
Ja jos uvijek koristim MC Tween, nekako mi je najjednostavniji. |
_________________ We can exist in ambiguity, but it means the deepest loneliness. | creolab.hr | thefarewellreason.com |
|
Back to top |
|
|
djankey
Joined: 22 Nov 2006 Posts: 128 Location: zg
|
|
Back to top |
|
|
Vj3k0
Joined: 12 Jul 2007 Posts: 185 Location: Zagreb
|
|
Back to top |
|
|
astolitu
Joined: 26 Jun 2004 Posts: 547 Location: Zagreb
|
|
Back to top |
|
|
ITS
Joined: 06 Feb 2008 Posts: 377
|
Posted: 21.08.2008 10:27 Post subject: |
|
|
Ajd budite ljubazni pa mi malo objasnite te tweenere, kako ih koristite, gdje, odnosno sve šta mislite da bih trebao znati. Može i neki primjer.... unaprijed puno hvala! |
|
|
Back to top |
|
|
strija
Joined: 14 Sep 2003 Posts: 473 Location: Čakovec
|
|
Back to top |
|
|
djankey
Joined: 22 Nov 2006 Posts: 128 Location: zg
|
|
Back to top |
|
|
ITS
Joined: 06 Feb 2008 Posts: 377
|
Posted: 21.08.2008 11:58 Post subject: |
|
|
hvala svima!
|
|
|
Back to top |
|
|
nemogirl
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 386 Location: istra
|
Posted: 25.08.2008 14:43 Post subject: |
|
|
hvala svima za njihov 5 cents
do sada nisam puno radila s mc tween-om, ali uvijek mi je sve radilo ok.
do danas. danas mi se ponasa totalno cudno i ne kuzim u cemu je stos
imam problem sa callback funkcijom - ili mi se izvrsi odmah cim pocne tween ili mi se uopce ne izvrsi. ne kontam
npr. ovdje mi se kod ne izvrsi
Code: |
kocka.alphaTo(50, 1, "linear", 0, function() { removeMovieClip(this)});
|
a ovdje se izvrsi odmah, tj. ne ceka kraj tweenanja
Code: |
function Idi(){
gotoAndStop(3);
}
kocka.alphaTo(50, 1, "linear", 0, Idi()); |
petljam vec satima i guglam i ne nalazim rijesenje.
imam feeling da je nesto glupavo
please help |
|
|
Back to top |
|
|
strija
Joined: 14 Sep 2003 Posts: 473 Location: Čakovec
|
Posted: 25.08.2008 15:17 Post subject: |
|
|
Jel si ovaj kocka MC ubacila na stage AS-om ili rucno iz library-a? Ako je ovo drugo onda to ne moze raditi jer removeMovieClip() to ne moze. |
_________________ We can exist in ambiguity, but it means the deepest loneliness. | creolab.hr | thefarewellreason.com |
|
Back to top |
|
|
nemogirl
Joined: 27 Oct 2004 Posts: 386 Location: istra
|
Posted: 25.08.2008 15:23 Post subject: |
|
|
ma da - simultano sam skuzila problem i procitala tvoje rjesenje...
da, zato removeMovieClip nije radio. sad koristim unloadMovie().
a ona funkcija se je iz nekog razloga pozivala odmah cisto zbog zagrada...
znaci, maknem zagrade iza naziva funkcije i radi na vrijeme
Code: |
kocka.alphaTo(50, 1, "linear", 0, Idi); |
stjupid problem stjupid solution
sad sam se zapetljala sa loaderom al jos cu se malo petljat
thnx strija |
|
|
Back to top |
|
|
strija
Joined: 14 Sep 2003 Posts: 473 Location: Čakovec
|
Posted: 26.08.2008 19:51 Post subject: |
|
|
Da se malo vratimo na twenn classe
Malo sam proucavao ove alternative MC Tweenu i tweener se cini jako dobar, ali i ovaj TweenLite/TwinMax je odlican. Ima jedan zgodan peformance test ovdje: http://blog.greensock.com/tweening-speed-test/ |
_________________ We can exist in ambiguity, but it means the deepest loneliness. | creolab.hr | thefarewellreason.com |
|
Back to top |
|
|
ITS
Joined: 06 Feb 2008 Posts: 377
|
Posted: 26.08.2008 23:44 Post subject: |
|
|
Odlični su, stvarno ste me preporodili sa tweenovima
Sad se sve radim sa njima i klasama, puno brže realiziram projekat i ugodnije su animacije.
Hvala.
btw. ovaj Tween max ima problema sa većim brojem instanci ili? |
|
|
Back to top |
|
|
strija
Joined: 14 Sep 2003 Posts: 473 Location: Čakovec
|
Posted: 27.08.2008 01:13 Post subject: |
|
|
green-eye:: wrote: | Odlični su, stvarno ste me preporodili sa tweenovima
Sad se sve radim sa njima i klasama, puno brže realiziram projekat i ugodnije su animacije.
Hvala.
btw. ovaj Tween max ima problema sa većim brojem instanci ili? |
Pa prema ovom testu najbrze radi bas taj max. |
_________________ We can exist in ambiguity, but it means the deepest loneliness. | creolab.hr | thefarewellreason.com |
|
Back to top |
|
|
ITS
Joined: 06 Feb 2008 Posts: 377
|
Posted: 27.08.2008 11:59 Post subject: |
|
|
Pa meni izbacio sa istm brojem instanci kao na lite-u da ne može zbog velikog broja instanci, neam pojma... bez obzira odlični su. |
|
|
Back to top |
|
|
darkqueliss
Joined: 27 May 2008 Posts: 1058
|
Posted: 27.08.2008 12:03 Post subject: |
|
|
Da da, ti tweenovi su pre dobri... Koliko manje posla i muke, a super radi... |
|
|
Back to top |
|
|
tpokrajcic
Joined: 07 Dec 2007 Posts: 7
|
Posted: 12.11.2008 13:04 Post subject: |
|
|
TweenMax je odlican. Prije sam radio sa Tweener klasom, ali cim u igru dodje veci broj objekata se kuzi drasticna razlika u performansama. Pored toga TweenMax ima gomilu drugih featurea poput tweenanja po bezierovim krivuljama, grupiranja tweenova,...
Jos jedan projekt je vrijedan spomena, iako se jos uvijek nalazi u "private beta" fazi - Tweensy.
http://www.lostinactionscript.com/blog/index.php/2008/08/31/as3-tween-engine-tweensy-preview/ |
|
|
Back to top |
|
|
|