View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
carr
Joined: 13 Nov 2003 Posts: 1397 Location: Karlovac
|
Posted: 13.03.2005 10:42 Post subject: Flash > Loading bar za matematicke racune |
|
|
Opet flash, sijede cu dobit od njega.
Imam u movie-u neke malo teze matematičke proracune (nesto se mnozi, dijeli itd...) i to mu oduzme dosta vremena, pa bi htio napraviti neki loading bar (ma ili da mi bar pise "PRICEKAJTE MOLIM").
Znam napraviti obicni preloader (if getBytesLoaded itd...> pa nek ode na taj i taj frame).
Ali kako da ovo napravim?
Pokusao sam prije izracuna staviti
Code: | _root.pricekajte._visible=true; |
pa onda nakon svih izracuna
Code: | _root.pricekajte._visible=false; |
Ali to ne radi, pretpostavljam da mi treba nesto kao threading ili nesto slicno.
Hvala puno. |
_________________ Bolje biti malo lud, nego malo pametan. |
|
Back to top |
|
|
Tedius
Joined: 22 Dec 2003 Posts: 149 Location: Zagreb
|
Posted: 13.03.2005 12:45 Post subject: |
|
|
Trebali bi ti to raditi, ali ne ako se izvrsava na istom frameu, probaj ostaviti izmedju otvaranja i zatvaranja _root.pricekajte jedan frame razlike? |
|
|
Back to top |
|
|
blackduke mi3.crew
Joined: 08 Sep 2003 Posts: 2681 Location: Zagreb
|
Posted: 13.03.2005 12:48 Post subject: |
|
|
meni jedino pada na pamet neki prljavi trik poput toga da na pocetku stavis tih par varijabli na 0 i da ih prikazes tek kad su sve != 0
#edit: zapravo, ovo je jako glupo rjesenje |
|
|
Back to top |
|
|
carr
Joined: 13 Nov 2003 Posts: 1397 Location: Karlovac
|
Posted: 13.03.2005 12:58 Post subject: |
|
|
@Tedius: ma sve mi se odvija na jednom frame-u, a ovo otvaranje i zatvaranje su na pocetku i kraju iste funkcije
@blackduke: pa tak i ovo moje funkcionira (koje ne funkcionira) |
_________________ Bolje biti malo lud, nego malo pametan. |
|
Back to top |
|
|
Tedius
Joined: 22 Dec 2003 Posts: 149 Location: Zagreb
|
Posted: 13.03.2005 13:08 Post subject: |
|
|
Onda nemam pojma, jos jedino mozes probat istu stvar,ali prvi frame stavlja pricekajte, drugi frame radi izracun, treci frame mice pricekajte.
edit: Ignore this, tek sam se probudio, nisam dobro shvatio prethodni post
edit2: Morati ces razdvojiti nekako na frameove, mozda prebaciti funkcije koje vrse izracun u novi mc i/ili ih tamo pozivati preko _parent.function bla(bla,bla) + shema sa 2/3 framea. Naj jednom frameu definitvno nece raditi. |
|
|
Back to top |
|
|
g-style
Joined: 08 Oct 2003 Posts: 89 Location: bG
|
Posted: 14.03.2005 20:44 Post subject: |
|
|
hajde okaci fla ako nije problem jer ovo shto si ti napisao bi trebalo raditi.
proveri da li se taj pricekajte mc nalazi na glavnom timeline-u, meni se to milion puta deshavalo da ga stavim negde drugde pa da pogreshim. |
_________________ GSTL | WTF7 | DNK | Svakog dana i u svakom pogledu sve sam veći psihopata! |
|
Back to top |
|
|
carr
Joined: 13 Nov 2003 Posts: 1397 Location: Karlovac
|
Posted: 15.03.2005 19:09 Post subject: |
|
|
g-style wrote: | hajde okaci fla ako nije problem jer ovo shto si ti napisao bi trebalo raditi.
proveri da li se taj pricekajte mc nalazi na glavnom timeline-u, meni se to milion puta deshavalo da ga stavim negde drugde pa da pogreshim. |
budem pogledao opet.
u medjuvremenu sam optimizirao jako kod, pa mi vise taj pricekajte i nije tako bitan, tako da vjerojatno mi nece ni trebat, al ako ne uspijem budem postao .fla, fala |
_________________ Bolje biti malo lud, nego malo pametan. |
|
Back to top |
|
|
Danko
Joined: 16 Sep 2004 Posts: 124 Location: Zagreb
|
Posted: 16.03.2005 02:02 Post subject: |
|
|
Preloader mora imati 3 frame-a:
fr1) u njemu mjeriš postotak getBytesLoded()/getByterTotal() i imaš _root.pricekajte._visible=true; Ako je učitano svih 100%, skače na fr3.
fr2) gotoAndPlay(1);
fr3) _root.pricekajte._visible=false;
Par savjeta:
- Taj _root.pricekajte ti se (u drugom layeru) mora protezat kroz sva 3 frame-a!
- Ako ti ni onda ne radi, probaj pojavljivanje _root.pricekajte movieClipa pomaknut jedan frame ulijevo - ovisno o čitanju actionscripta odozgo prema dolje ili obratno, postoji mogućnost da npr. _root.pricekajte._visible=false; pročita prije nego što se uopće pojavio movieClip _root.pricekajte. Ovo je greška koja se teško otkriva...
- postoji razlika između gotoAndStop() i gotoAndPlay()!
- prva dva frame-a možeš spojit u jedan, ali onda moraš koristiti stop() da ti film stoji na tom frame-u, a sve akcije za preloader ti moraju biti unutar onEnterFrame() eventa |
_________________ dankokozar.com | Adjungo | UnityHR | eDriven |
|
Back to top |
|
|
blackduke mi3.crew
Joined: 08 Sep 2003 Posts: 2681 Location: Zagreb
|
Posted: 16.03.2005 10:18 Post subject: |
|
|
preloader nemora imat 3 frame-a. |
|
|
Back to top |
|
|
budha
Joined: 02 Mar 2004 Posts: 1377 Location: Osijek
|
Posted: 16.03.2005 11:37 Post subject: |
|
|
blackduke wrote: | preloader nemora imat 3 frame-a. |
|
_________________ I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me. |
|
Back to top |
|
|
Zorin
Joined: 05 Nov 2003 Posts: 19
|
Posted: 16.03.2005 11:45 Post subject: |
|
|
ako je samo vremenski odmak u pitanju mozes sve strpati u jedan frame (izracun i preloader) i probaj setInterval |
|
|
Back to top |
|
|
PaNtHeR
Joined: 17 Sep 2003 Posts: 161
|
Posted: 16.03.2005 11:54 Post subject: |
|
|
da nije mozda problem u tome sto je sve u jednom frejmu. Probaj sa updateAfterEvent() poslije _root.pricekajte._visible=true; da ti apdejta display.
Edit:
Sorry, ovaj updateAfterEvent radi samo unutar onClipEvent() sto se nece desiti jer se frejm nije promijenio. Probaj napravit movieClip s tri frejma:
u 1. ti se pojavi : Pricekajte molim....
u 2. se odradi racunanje
u 3. se manke poruka |
|
|
Back to top |
|
|
sarma
Joined: 02 Nov 2004 Posts: 99 Location: Osijek/ZG, Croatia
|
Posted: 16.03.2005 12:46 Post subject: |
|
|
@carr
-- pod pretpostavkom da ti se matematički izračuni nalaze u određenim funkcijama, najjednostavniji način bi ti bio _root.pricekajte._visible=1; staviti na početku funkcije, prije izračuna, zatim na kraju u istoj funkciji stavi _root.pricekajte._visible = 0; To bi trebalo šljakati!
-- btw. kontam da nisi baš početnik u flashu, ali provjeri da li si dobro "naciljao" path-ove (as of: najveće greške su obično najuočljivije!!!) |
_________________ -- 45th generation Roman -- |
|
Back to top |
|
|
PaNtHeR
Joined: 17 Sep 2003 Posts: 161
|
Posted: 16.03.2005 12:53 Post subject: |
|
|
Quote: | pod pretpostavkom da ti se matematički izračuni nalaze u određenim funkcijama, najjednostavniji način bi ti bio _root.pricekajte._visible=1; staviti na početku funkcije, prije izračuna, zatim na kraju u istoj funkciji stavi _root.pricekajte._visible = 0; To bi trebalo šljakati! |
Flash apdejta display tek prilikom prelaska na novi frejm, a ako u istom frejmu ima i neshto._visible=true i neshto._visible=false onta to ocito nema smisla. Bitno je samo da se displej apdejta kada se pojavi poruka.
@Carr
ajde probaj pa javi. |
|
|
Back to top |
|
|
sarma
Joined: 02 Nov 2004 Posts: 99 Location: Osijek/ZG, Croatia
|
Posted: 16.03.2005 13:00 Post subject: |
|
|
@PaNtHeR
-- zamijeti da ja nisam spominjao frame-ove, nego funkcije, kao što znaš redosljed funkcije u Ascriptu se izvršava od gore prema dolje, time LOGIKA dolazi na svoje.... |
_________________ -- 45th generation Roman -- |
|
Back to top |
|
|
PaNtHeR
Joined: 17 Sep 2003 Posts: 161
|
Posted: 16.03.2005 13:08 Post subject: |
|
|
@sarma
dobro je stari, samo i ti trebas zamijetit da se funkcije pozivaju u frejmovima, a carr je rekao da sve sada ima u jednom frejmu, pa ja samo kazem da to treba razdvojit u vise frejmova jer se Flash, kada nesto racuna u jednom frejmu, 'zamrzne' i ne radi nista drugo dok to ne zavrsi. Mozes imat 115 razlicitih funkcija, ako ih sve pozivas u jednom frejmu, isto ti je kao da si ih sve spejstao tamo - nece se apdejtat displej - nece se prikazat poruka. period. |
|
|
Back to top |
|
|
Sulien
Joined: 04 Jan 2004 Posts: 2905 Location: Zagreb
|
Posted: 16.03.2005 14:01 Post subject: |
|
|
panther said it |
|
|
Back to top |
|
|
carr
Joined: 13 Nov 2003 Posts: 1397 Location: Karlovac
|
Posted: 16.03.2005 20:19 Post subject: |
|
|
[quote="PaNtHeR"pa ja samo kazem da to treba razdvojit u vise frejmova jer se Flash, kada nesto racuna u jednom frejmu, 'zamrzne' i ne radi nista drugo dok to ne zavrsi. Mozes imat 115 razlicitih funkcija, ako ih sve pozivas u jednom frejmu, isto ti je kao da si ih sve spejstao tamo - nece se apdejtat displej - nece se prikazat poruka. period.[/quote]
e ovo je dio informacije koji mi je trebao i koji nisam znao, sad cu s ovim napravit, fala. |
_________________ Bolje biti malo lud, nego malo pametan. |
|
Back to top |
|
|
|