View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Corangar
Joined: 14 Jun 2005 Posts: 84
|
Posted: 01.12.2005 21:12 Post subject: Eh..cloth |
|
|
Zanima me samo kako zakaciti odredeni dio clotha bas za neki dio mesha, tako da kad se mesh mice da i cloth ?
inace bi u maxu 8 uzeo vertexe od clotha i stavio "fix vertices" dobio bi constrain to world
ako itkoradi s tim u 8-ici ispod ima button "attach to rigidbody" ali jednostavno ne kuzim gdje nakon toga ja izaberem koji body
ili ako ima koji drugi nacin bio bih zahvalan,
uglavnom imam tijelo i kosti i sad zelim napraviti majicu koja ce se kako ja micem kosti/tijelo micati i majica |
|
|
Back to top |
|
|
Berko
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 173 Location: Varazdin
|
Posted: 02.12.2005 01:18 Post subject: |
|
|
Gledaj, spika ti je sa cloth-o ovakva: imaš animirani lik, koji npr. hoda i sad bi htio na njega staviti majcu koja se deformira ovisno o liku. Na prvom frame-u animacije napraviš majcu i ljepo ju posložiš preko lika. majcu definiraš kao cloth a lik kao rigid body, te pokrene kalkulaciju reactora. I sad će reactor kalkulirati deformacije na majci ovisno o kretanju lika i kad to iskalkulira imaš majcu koja će pratiti tvoj lik i sukladno tome se i deformirati.
Inaće sam max 8 nabavio nedavno i nisam još radil sa novim clothom, ali ova tehnika je funkcionirala u prijašnjim verzijama. |
_________________ www.3dhr.net
moja galerija radova: http://berko.3dhr.net/radovi/ |
|
Back to top |
|
|
Corangar
Joined: 14 Jun 2005 Posts: 84
|
Posted: 02.12.2005 10:31 Post subject: |
|
|
E da, to sam i ja mislio pa nije mi uspjelo
mozda ima nesto sto sam krivo stavio ali uglavnom posto tijelo ima kosti i ja micem kosti a ne mesh, onda cloth i dalje ostaje na prvobitnom mjestu iako se mesh izdeformirao
uglavnom u reactoru je sve to tocno i sve to stoji ali meni u reactoru se tijelo ne mice po framovima, on i dalje ocitava da ja tijelo nisam ni taknuo, da ono stoji na mjestu, a ima keyframe recimo da se prvih 40 frame sagne |
|
|
Back to top |
|
|
mali.
Joined: 07 Jul 2004 Posts: 128 Location: Zagreb
|
Posted: 02.12.2005 12:00 Post subject: |
|
|
U reactorovim propertiesima moras za mesh tijela stavit da je unyielding.
Quote: | ako itkoradi s tim u 8-ici ispod ima button "attach to rigidbody" ali jednostavno ne kuzim gdje nakon toga ja izaberem koji body |
nisam probao taj max8 cloth, ali zapravo stvar je u tome da ako ti taj mesh ima skin/phisique, dakle deformira se itd, to niti nije rigid body, nego deforming mesh, pa mozda ima tako neka opcija...velim, ne znam taj cloth, ali inace je to tak... |
_________________ http://mali.3dfuturebits.org |
|
Back to top |
|
|
Berko
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 173 Location: Varazdin
|
Posted: 02.12.2005 12:26 Post subject: |
|
|
Neznam dal sam dobro skužil, ali clot ti se neće nikada micati ako ti primiš model i mićeš ga simo tamo u real time-u; cloth nije interaktivan.... |
_________________ www.3dhr.net
moja galerija radova: http://berko.3dhr.net/radovi/ |
|
Back to top |
|
|
Corangar
Joined: 14 Jun 2005 Posts: 84
|
Posted: 02.12.2005 17:48 Post subject: |
|
|
ne micem ga smao u real time, sve radim preview ali nikad u tom preview ne bude ono sto sam trebao, a real time znam da se nece micat
@mali
skuzio sam malo nakon sto sam postao gore kako se attacha ali nisam skuzio kakva korist, kao da ga ni nije attachalo |
|
|
Back to top |
|
|
Berko
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 173 Location: Varazdin
|
|
Back to top |
|
|
Corangar
Joined: 14 Jun 2005 Posts: 84
|
Posted: 04.12.2005 12:01 Post subject: |
|
|
eh da, to je to
sad samo da malo bolje pogledam jer mi neke stari nisu jasne
thx |
|
|
Back to top |
|
|
|