View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
raytech
Joined: 17 Mar 2004 Posts: 396 Location: Zagreb
|
Posted: 27.06.2008 10:17 Post subject: 3D: Razbijanje ljudi |
|
|
I know this is a long shot buuut:
Dakle Trebam izvesti nešto ovako:
http://www.siddharta.net/hr/videos/16#
Hoću da mi se osoba polako razlomi, tj počne polako pucat, pa se onda komadi odlome. I na kraju se skorz razbije...
Upomoooooć!!!!! |
_________________ http://www.neonski.com | |
|
Back to top |
|
|
adam|bar
Joined: 28 Jun 2005 Posts: 155 Location: Zagreb
|
Posted: 27.06.2008 10:44 Post subject: Da!? |
|
|
A ja hocu vjecni zivot i slavu i svo bogatstvo svijeta.
To sto ti zelis je vrlo slozen proces. Ne znam koliko iskustva imas sa 3D animacijom/montazom videa...
Ja se time bavim godinama, no nisam siguran da bih sam mogao napraviti tako nesto.
Teoretski postoje 2 metode;
1. Totalna 3D animacija ili totalna animacija raspadajuceg lika koji je naknadno montiran u video snimku.
- Prvo trebas kvalitetan model lika, a stvar se komplicira ako mora biti neki lik kojeg ti zelis (npr osoba iz stvarnog zivota).
- Ako ti je svejedno koji lik, onda uzmes recimo M3 iz Posera sa svim teksturama i uvedes ga u recimo Cinema4D.
- Za prvi dio pucanje je najbrze i najefektnije vjerojatno koristiti animarene teksture.
- Onda moras razbiti model na polygone i dati im debljinu, tj. extrude.
- Za raspadanje Deformation Explosion/FX (vjerojatno i druge deformacije). Tu ti ne ginu sati i sati eksperimentiranja.
- Ako zelis animirati i druge pokrete modela, to jos komplicira stvar. To mozes ili satima rucno ili imati skupu opremu - senzore koje se postavi na kaskadera pa biljeze promjene pozicije tijela u prostoru i prenose na racunalo.
- Ako zelis animirati nekoga iz stvarnog zivota onda moras krenuti od fotografije, i modelirati u recimo ZBrushu...To je hrpa posla...Pa onda taj model recimo u C4D kao sto sam vec upisao pa animirati.
- I onda dolazi kosa i odjeca koje se animiraju zasebno. Animirati kosu i odjecu nije lako i hardverski je zahtjevno, a animirati kosu i odjecu koja se realisticno raspada je jos teze. Ovdje bih recimo ja sigurno zapeo, ako ne na ZBrushu.
2. Montaza videa sa raznim efektima.
- moze u kombinaciji sa jednostavnijim 3d modelima pa montirana u AE
- ova metoda je vjerojatno puno brza, ali zahtjeva skupu opremu; kvalitetnu kameru - vjerojatno HD, green room, dobro racunalo, softver, hrpu znanja
Inace se ponekad neke stvari mogu odsimulirati nekim video programcicima i dobrim efektima iz npr. Premierea+AE, ali vjeruj mi ovo sto zelis nece ici...
BTW ovaj spot, "My Dice", cini mi se, je remek-djelo 3d animacije iza koje stoji puno strucnjaka.
I kad pocinjes?
Last edited by adam|bar on 27.06.2008 11:04; edited 1 time in total |
_________________ adam baričević online portfolio: http://www.adambar.com
Gettin there is half the fun. Being there is all of it. |
|
Back to top |
|
|
raytech
Joined: 17 Mar 2004 Posts: 396 Location: Zagreb
|
Posted: 27.06.2008 11:03 Post subject: |
|
|
Ok ja bi se skoncentrio na plan br 2. I naravno da ce biti snimano na chorma key-u, ipak se radi o većem projektu...
Meni pada napamet da je to onak samo dobar motion tracking u 3d-u- i jednostavni objekti.... s teksturama.... |
_________________ http://www.neonski.com | |
|
Back to top |
|
|
adam|bar
Joined: 28 Jun 2005 Posts: 155 Location: Zagreb
|
Posted: 27.06.2008 11:18 Post subject: ... |
|
|
Video compositing sa chroma key i 3d motion tracking su za mene zbog skupocjene i tesko-dobavljive opreme uvijek bili bajka. Zato i ne znam puno o tome. Nisam nikad cuo da to netko uopce radi ili je radio u Hrvatskoj (3D motion tracking).
Jednostavni objekti mogu biti kad animiras "crtic" la low-poly likovima, ali ti hoces fotorealističnog čovjeka. I lako još za pokrete lika. To bi se jos i dalo, ali ti hoces i pokrete i raspadanje. Za to ti treba hires model i hires teksture. I vrhunska animacija.
Ja u to ne bi ulazio bez 10ak strucnjaka i jedno 100 000 € budgeta...
Ali ako ti nije vazno da bude fotorealisticno, onda mozes i sa low-poly pa ce ispasti kao likovi u igricama od prije 3-4 g. Iko u tom se slucaju pitam cemu motion tracking... |
_________________ adam baričević online portfolio: http://www.adambar.com
Gettin there is half the fun. Being there is all of it. |
|
Back to top |
|
|
mali.
Joined: 07 Jul 2004 Posts: 128 Location: Zagreb
|
Posted: 27.06.2008 23:54 Post subject: |
|
|
mislim da sam čak davno vidio making of za taj video na jednom cg sajtu, al nemrem se sjetit di |
_________________ http://mali.3dfuturebits.org |
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 29.07.2008 09:23 Post subject: |
|
|
mislim da thinkingparticles od cebasa imaju u sebi nesto sto ti moze pomoc oko toga sto tebi treba. |
|
|
Back to top |
|
|
adam|bar
Joined: 28 Jun 2005 Posts: 155 Location: Zagreb
|
Posted: 29.07.2008 11:21 Post subject: |
|
|
TP + mograph, mogu nesto slicno ali pod uvjetom da imas prije 3D model sto i jest najveci problem u ovom slucaju. |
_________________ adam baričević online portfolio: http://www.adambar.com
Gettin there is half the fun. Being there is all of it. |
|
Back to top |
|
|
raytech
Joined: 17 Mar 2004 Posts: 396 Location: Zagreb
|
Posted: 29.07.2008 11:32 Post subject: |
|
|
tnx peeps,
napravio sam workaorund u koncpetu, razbit cu nekoga kasnije |
_________________ http://www.neonski.com | |
|
Back to top |
|
|
amusic
Joined: 16 Dec 2003 Posts: 82 Location: Zagreb
|
Posted: 29.07.2008 12:02 Post subject: |
|
|
Treba se napraviti dobar plan snimanja kamere/kadrova glumaca i nakelji se 3d objekt sa camera mappingom koji se razlomi sa puno komadica vecih/manjih ovisno o zelji odgovornog i ostatak se radi u postu....budem napravio neki manji proof bas da probam. Ja bi izbjegavao lomljenje cijelog covjeka jer imho nije to to kad se gleda...npr u matrixu kad agent explode se vidi u cijelom kadru i nije mi bas nesto....ali to je subjektivno..tako da ono.... |
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 29.07.2008 14:45 Post subject: |
|
|
amusic wrote: | Treba se napraviti dobar plan snimanja kamere/kadrova glumaca i nakelji se 3d objekt sa camera mappingom koji se razlomi sa puno komadica vecih/manjih ovisno o zelji odgovornog i ostatak se radi u postu....budem napravio neki manji proof bas da probam. Ja bi izbjegavao lomljenje cijelog covjeka jer imho nije to to kad se gleda...npr u matrixu kad agent explode se vidi u cijelom kadru i nije mi bas nesto....ali to je subjektivno..tako da ono.... |
meni na pamet pada da se to napravi preko PF-a.
mislim da bi bilo jednostavnije a deflektor se postavi kao gravitacija.
ili moze rucno u reaktoru samo mora crtat lom-linije al to je prastari nacin i mozda bi "bolio".
bas me zanima kako budete to izveli, nadam se da bude neki sample i kratko objasnjenje |
|
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 30.07.2008 12:29 Post subject: |
|
|
PF bi mogao, ali tek kad model narezes tj. moras ga prvo izrezat da bi se mogao raspast kako spada... barem se to tako radi |
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 30.07.2008 15:05 Post subject: |
|
|
sinisa wrote: | PF bi mogao, ali tek kad model narezes tj. moras ga prvo izrezat da bi se mogao raspast kako spada... barem se to tako radi |
nemora al nema veze...
neda mi se objasnjavat sto sam mislio jer nema smisla |
|
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 31.07.2008 10:56 Post subject: |
|
|
naravno da mora .. no niti meni se ne da objasnjavat jer stvarno nema smisla |
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 10.06.2009 03:49 Post subject: Re: Da!? |
|
|
adam|bar wrote: | A ja hocu vjecni zivot i slavu i svo bogatstvo svijeta.
To sto ti zelis je vrlo slozen proces. Ne znam koliko iskustva imas sa 3D animacijom/montazom videa...
Ja se time bavim godinama, no nisam siguran da bih sam mogao napraviti tako nesto.
Teoretski postoje 2 metode;
1. Totalna 3D animacija ili totalna animacija raspadajuceg lika koji je naknadno montiran u video snimku.
- Prvo trebas kvalitetan model lika, a stvar se komplicira ako mora biti neki lik kojeg ti zelis (npr osoba iz stvarnog zivota).
- Ako ti je svejedno koji lik, onda uzmes recimo M3 iz Posera sa svim teksturama i uvedes ga u recimo Cinema4D.
- Za prvi dio pucanje je najbrze i najefektnije vjerojatno koristiti animarene teksture.
- Onda moras razbiti model na polygone i dati im debljinu, tj. extrude.
- Za raspadanje Deformation Explosion/FX (vjerojatno i druge deformacije). Tu ti ne ginu sati i sati eksperimentiranja.
- Ako zelis animirati i druge pokrete modela, to jos komplicira stvar. To mozes ili satima rucno ili imati skupu opremu - senzore koje se postavi na kaskadera pa biljeze promjene pozicije tijela u prostoru i prenose na racunalo.
- Ako zelis animirati nekoga iz stvarnog zivota onda moras krenuti od fotografije, i modelirati u recimo ZBrushu...To je hrpa posla...Pa onda taj model recimo u C4D kao sto sam vec upisao pa animirati.
- I onda dolazi kosa i odjeca koje se animiraju zasebno. Animirati kosu i odjecu nije lako i hardverski je zahtjevno, a animirati kosu i odjecu koja se realisticno raspada je jos teze. Ovdje bih recimo ja sigurno zapeo, ako ne na ZBrushu.
2. Montaza videa sa raznim efektima.
- moze u kombinaciji sa jednostavnijim 3d modelima pa montirana u AE
- ova metoda je vjerojatno puno brza, ali zahtjeva skupu opremu; kvalitetnu kameru - vjerojatno HD, green room, dobro racunalo, softver, hrpu znanja
Inace se ponekad neke stvari mogu odsimulirati nekim video programcicima i dobrim efektima iz npr. Premierea+AE, ali vjeruj mi ovo sto zelis nece ici...
BTW ovaj spot, "My Dice", cini mi se, je remek-djelo 3d animacije iza koje stoji puno strucnjaka.
I kad pocinjes? |
postoji jedna i radi, lagana je i ne zahtjeva nikakav brainstorming.
izmdoelirati glavu, detachirati odredjene poligone.
teksturirati ih preko unwrapa. prebaciti ih u rigid body (znaci reaktor) a zatim koristiti reactor fracture da sve djelove drzi zajedno. tada mozes napraviti da kada objekat udari u glavu ona se razlomi ovisno o tome koje poligone si detachirao.
svega posao od par dana. nije tesko, nije komplicirano, ali dugo traje, kao knjigovodstvo. |
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 10.06.2009 03:52 Post subject: |
|
|
sinisa wrote: | naravno da mora .. no niti meni se ne da objasnjavat jer stvarno nema smisla |
kako ces texturirati otvoreni objekat u cestici?!
da svakako da mozes reci da cestice poprime texturu, ali kako ces kad se razlomi napraviti da geometrija ne bude otvorena?! nikako. nemozes to u pf-u raditi zbog normala. radi se u reaktoru, s obzirom da sada postoji i plugin rayfire koji cijeliproces fraktura automatizira preko reaktora to se sve brzo odradi.
ako neznas o cem pricam imas parray sa kojim se rade jednostavne frakture pa se sam uvjeri o cemu govorim. |
|
|
Back to top |
|
|
Berko
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 173 Location: Varazdin
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 17.06.2009 12:44 Post subject: |
|
|
nego de mi reci sto ti mislis o onome 3d printeru? gdje bi ti to koristio da mozes doci do njega?
meni na pamet pada samo filmska industrija |
|
|
Back to top |
|
|
Berko
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 173 Location: Varazdin
|
Posted: 17.06.2009 13:20 Post subject: |
|
|
Quote: | nego de mi reci sto ti mislis o onome 3d printeru? gdje bi ti to koristio da mozes doci do njega? Very Happy
meni na pamet pada samo filmska industrija Very Happy |
3D printeru? Govorili smo o 3d skeneru, ali kaj se tiće 3d printera; pa do njega mogu (dignem se po stepenicama kat više) i koristio sam ga u nekoliko slučajava; izrada 3D makete za arh. vizualizacije, par prototipova neke ambalaže i sl.
Doduše, Hrvatska nije previše jaka što se tiće proizvođačke industrije koja bi imala koristi od 3D printera, ali vani se to vrlo često i sve više koristi...
A što se tiće 3D skenera, do njega nemogu odmah, jer ga tu u HR nemaju (još), ali ga ima matična firma u Slo. i može se do njega.
A što se tiće upotrebe 3D skenera, evo jedan konkretan primjer koji bi se trebao realizirati kroz neko vrijeme tu u Varaždinu; a to je digitalizacija kulturne baštine, a to podrazumjeva 3D skeniranje muzejskih eksponata, spomenika, zgrada, te klasično 2D skeniranje starih spisa, dokumenta i knjiga. Tako se dobiva identična digitalna 3D kopija nekog kipa i sl, te u slučaju oštečenja, napravi se ponovno 3D sken tog oštečenja, te se od orginala replicira u 3D software-u dio koji nedostaje, zatim se taj dio isprinta na 3D printeru, te se od toga napravi kalup za izradu komada koji savršeno paše na taj oštečeni kip.
A u tom slučaju i cijena skenera od 30 000€ i nije pretjerana.
Mislim, sva ta oprema je skupa i relativno neupotrebljiva osim za zafrkanciju kad gledamo sa vlastitog stajališta, ali sa stajališta recimo neke velike tvrtke koja tim uređajima uštedi dane ili mjesece razvoja, to se onda itekako isplati. |
_________________ www.3dhr.net
moja galerija radova: http://berko.3dhr.net/radovi/ |
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 17.06.2009 19:15 Post subject: |
|
|
Berko wrote: | Quote: | nego de mi reci sto ti mislis o onome 3d printeru? gdje bi ti to koristio da mozes doci do njega? Very Happy
meni na pamet pada samo filmska industrija Very Happy |
3D printeru? Govorili smo o 3d skeneru, ali kaj se tiće 3d printera; pa do njega mogu (dignem se po stepenicama kat više) i koristio sam ga u nekoliko slučajava; izrada 3D makete za arh. vizualizacije, par prototipova neke ambalaže i sl.
Doduše, Hrvatska nije previše jaka što se tiće proizvođačke industrije koja bi imala koristi od 3D printera, ali vani se to vrlo često i sve više koristi...
A što se tiće 3D skenera, do njega nemogu odmah, jer ga tu u HR nemaju (još), ali ga ima matična firma u Slo. i može se do njega.
A što se tiće upotrebe 3D skenera, evo jedan konkretan primjer koji bi se trebao realizirati kroz neko vrijeme tu u Varaždinu; a to je digitalizacija kulturne baštine, a to podrazumjeva 3D skeniranje muzejskih eksponata, spomenika, zgrada, te klasično 2D skeniranje starih spisa, dokumenta i knjiga. Tako se dobiva identična digitalna 3D kopija nekog kipa i sl, te u slučaju oštečenja, napravi se ponovno 3D sken tog oštečenja, te se od orginala replicira u 3D software-u dio koji nedostaje, zatim se taj dio isprinta na 3D printeru, te se od toga napravi kalup za izradu komada koji savršeno paše na taj oštečeni kip.
A u tom slučaju i cijena skenera od 30 000€ i nije pretjerana.
Mislim, sva ta oprema je skupa i relativno neupotrebljiva osim za zafrkanciju kad gledamo sa vlastitog stajališta, ali sa stajališta recimo neke velike tvrtke koja tim uređajima uštedi dane ili mjesece razvoja, to se onda itekako isplati. |
mislio sam bas 3d printera. znaci vec to ide u proizvodnji lijepo. super.
sto se tice skenera neznam puno o tome. radio jesam nesto za neke kiparske kalupe u 3d-u. dobio sam onako slicicu i trebalo je kip marije izmodelirati, nesjecam se vise koja je extenzija bila, uglavnom lik ond iz toga vadi nekakav kalup i sto ti ja znam. nisam bas mogao doci do nekih detaljnijih informacija u vezi 3d pripreme. samo ja sam dobio slicicu nekih 350x700 pixeal. pa onda se mnogo toga moze sa tim skenerom. ovi sto izradjuju kalupe od gipsa njima onda to itekako dobro bi doslo. a varazdin ko varazdin uvijek ce biti tehnoloski najeduciraniji grad hrvatske i najnapredniji sto se tice znanja. |
|
|
Back to top |
|
|
Berko
Joined: 11 Mar 2004 Posts: 173 Location: Varazdin
|
|
Back to top |
|
|
BitchL0rD
Joined: 28 Feb 2008 Posts: 38
|
Posted: 22.06.2009 12:46 Post subject: |
|
|
Berko wrote: | Malo smo skrenuli sa teme, ali samo još jedan link: http://www.3dhr.net/3dtisak/ Ovdje ima malo više informacija vezanih za 3D tisak. |
znaci tako su to izveli. ovo bi trebao imati svaki dizajn studio |
|
|
Back to top |
|
|
|