View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 06.10.2009 15:21 Post subject: pitanje u vezi timer-a |
|
|
probo sam na actionscript.org-u al reko ajd da probam i vamo.
koristim odličan countdown timer (odbrojava 5 minuta) i on odbrojava svoje na svih 10 frame-ova koje koristim, što i treba. (riječ je o point and click avanturi, pa su frame-ovi sobe iz kojih se ulazi i izlazi), e sad... kad se vratim nazad na prvi frame (prvu sobu iz te nazovi kuće) on se naravno resetira i počinje ponovo odbrojavat od 5:00 što se nebi trebalo dogodit.
kako to spriječit?
ako treba kod od timera, evo ga:
var timer:Timer = new Timer(1000, 300);
timer.addEventListener(TimerEvent.TIMER, countdown);
timer.start();
function countdown(event:TimerEvent) {
var totalSecondsLeft:Number = 301 - timer.currentCount;
myText.text = timeFormat(totalSecondsLeft);
}
function timeFormat(seconds:int):String {
var minutes:int;
var sMinutes:String;
var sSeconds:String;
if(seconds > 59) {
minutes = Math.floor(seconds / 60);
sMinutes = String(minutes);
sSeconds = String(seconds % 60);
} else {
sMinutes = "";
sSeconds = String(seconds);
}
if(sSeconds.length == 1) {
sSeconds = "0" + sSeconds;
}
return sMinutes + ":" + sSeconds;
} |
|
|
Back to top |
|
|
emptyhead mi3.crew
Joined: 03 Sep 2003 Posts: 889 Location: Daleko od Novog Zelanda
|
Posted: 06.10.2009 16:08 Post subject: |
|
|
Glupi pokusaj #1
Vrijeme ti se vrati na 5:00 jer u prvom frameu actionscriptom inicjaliziras i setiras sve varijable, pa tako i vrijeme? Pomakni sobe na 2-11 umjesto 1-10? |
|
|
Back to top |
|
|
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 06.10.2009 19:09 Post subject: |
|
|
emptyhead wrote: | Glupi pokusaj #1
Vrijeme ti se vrati na 5:00 jer u prvom frameu actionscriptom inicjaliziras i setiras sve varijable, pa tako i vrijeme? Pomakni sobe na 2-11 umjesto 1-10? |
što ti ovo "glup pokušaj #1" znači?
sa as3 sam upoznat manje od mjesec dana, as2 nikad nisam ni koristio. kao flash animator neću pretjerat kad kažem da sam odličan, ali kao programer sam totalni početnik. nema glupih pitanja, samo glupih odgovora, ali eto, ovaj tvoj nije bio glup. upalilo je. a u svakom slučaju je i logično bilo.
zahvaljujem.
bit će tu još pitanja
edit: malo kasno palim, sad sam tek skužio na šta se odnosilo, ali ima tamo i korisnih savjeta. mislim, na actionscript.org-u... valjda....
hvala još jednom! |
|
|
Back to top |
|
|
emptyhead mi3.crew
Joined: 03 Sep 2003 Posts: 889 Location: Daleko od Novog Zelanda
|
Posted: 06.10.2009 23:28 Post subject: |
|
|
#1 se odnosio na moj odgovor posto je bio u stilu: da li ti je kabel od struje ukljucen |
|
|
Back to top |
|
|
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 07.10.2009 12:08 Post subject: |
|
|
emptyhead wrote: | #1 se odnosio na moj odgovor posto je bio u stilu: da li ti je kabel od struje ukljucen |
ma dankešn. da si znao da sam apsolutni tudum, vidio bi da je objašnjenje sasvim dobro.
nego... evo još jedno kratko pitanje, ako želim koristit timer event, recimo po isteku tih 5 minuta da se dogodi određeni događaj (konkretno animirani MC u jednom frame-u, odnosno sobi), koji bi mi bio postupak?
jel moram nekako (ako da, kako?) to vrijeme kad istekne (dođe do 0:00) pretvorit u varijablu, pa onda "if" ili neki drugi postupak?
pitanje je relativno kratko, al sumnjam da će odgovor bit kratak. pa ako itko ima vremena, volje i znanja..... |
|
|
Back to top |
|
|
hrvoje_86
Joined: 06 Dec 2006 Posts: 107 Location: Zagreb
|
Posted: 07.10.2009 20:03 Post subject: |
|
|
Code: |
timer.addEventListener(Event.COMPLETE, timerGotov);
function timerGotov(e:Event)
{
//određeni događaj ide tu
}
|
|
|
|
Back to top |
|
|
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 08.10.2009 14:45 Post subject: |
|
|
hrvoje_86 wrote: | Code: |
timer.addEventListener(Event.COMPLETE, timerGotov);
function timerGotov(e:Event)
{
//određeni događaj ide tu
}
|
|
hvala Hrvoje, kasnije ću se još morat malo vratit na tu temu. sad imam drugi problem.
animirao sam lika koji šeta, (ulazi u neku sobu), on se sastoji od... jako puno movieclipova (poseban za ljevu ruku, za desnu, za noge, šake, cipele itd), i svi su animirani zasebno. onda sam uzeo tog kompletnog lika i pretovrio ga u movie clip (lik walking recimo) i sad... ja ga pomoću motion tweena i tih ponavljajućih movie clipova unutar njega fino predočim da hoda, ali je šema da neće stat. on se zaustavi u jednom trenutku (kada uđe) ali nastavljaju se micati ti MC-i unutar njega kao da hoda na mjestu.
jedan postupak je da znam točan broj ponavljanja koraka (4 koraka), pa da svakom tom movie clipu ponovim animirane frameove 4 puta i stavim stop nakon toga.
a jel ima možda neki jednostavniji način? |
|
|
Back to top |
|
|
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 10.10.2009 20:22 Post subject: |
|
|
ja ću bit dosadan bez obzira što i nije neka gužva vamo.
uglavnom, zanima me kako napraviti swap movieclipa klikom miša. znači imam dva movieclipa (animiranog lika) identičnih dimenzija i onog registration pointa ( u sredini), i htio bi pritiskom na glavu tog lika (dio movieclipa) zamjeniti (swapati) s drugim movieclipom. stavit ću neki nevidljivi button kojem je "hit" područje u predjelu glave, al kako pozvati da zamjeni MC na istoj poziciji, i uopće kako pozvati "swap" klikom.
dankešn. |
|
|
Back to top |
|
|
hrvoje_86
Joined: 06 Dec 2006 Posts: 107 Location: Zagreb
|
Posted: 10.10.2009 21:27 Post subject: |
|
|
pa najednostavnije staviš te razne movieclipove u jedan movieclip i gotoAndStop
na frame u kojem trci, stoji , skace itd |
|
|
Back to top |
|
|
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 11.10.2009 13:00 Post subject: |
|
|
hrvoje_86 wrote: | pa najednostavnije staviš te razne movieclipove u jedan movieclip i gotoAndStop
na frame u kojem trci, stoji , skace itd |
zašto bi jednostavno kad može i teže. vjerovatno tako moja glava razmišlja. hvala puno hrvoje! prebacit ću se akcije u jedan MC. |
|
|
Back to top |
|
|
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 13.10.2009 15:39 Post subject: |
|
|
znate što me zanima...
ako u toj svojoj p&c igri želim imati više različitih završetaka koji bi ovisili o prijašnjim radnjama. kao neke posljedice djelovanja. kako to izvest?
da budem konkretniji. ako jednom movieclipu klikom miša pošaljem određenu akciju (npr, zidni sat koji kliknem i on se razbije, znači animacija razbijanja) u jednom frame-u, zatim nekim buttonom odem na drugi frame (konkretno ista soba iz drugačijeg kuta gledanja) želim da tamo taj sat bude prikazan kao već razbijen. kako onda to odredit da flash odnosno as3 zna. pridružit neku boolean varijablu tom movieclipu (true/false), pa onda preko if ili switch-a? ako da, kako pridružit tu varijablu? ako ne, koji je drugi način?
ovo mi je dosta bitno pitanje, pa bi vas molio za odgovor. hvala puno! |
|
|
Back to top |
|
|
hrvoje_86
Joined: 06 Dec 2006 Posts: 107 Location: Zagreb
|
Posted: 13.10.2009 22:37 Post subject: |
|
|
Ja bi sve radnje stavio u array i onda u tom moviclipeu provjerio dali je izvršena neka radnja na njemu.
Code: |
// na rootu
var izvrseneRadnje:Array = new Array()
// u satu u prvom frameu ili gdje vec
if(root.izvrseneRadnje.indexOf("sat razbijen")>-1)
{
gotoAndStop("razbijen")
} else {gotoAndStop(1)}
// dodavanje radnje
root.izvrseneRadnje.push("sat razbijen")
|
Ali ako napraviš da ti je svaka soba instancirana u varijabli i kad uđeš u drugu da ju samo makneš sa scene.
Kad ju opet staviš na scenu ostati će sve isto.
Možda je to bolji način.
Code: |
// instanciranje sobe u rootu
var soba1:Soba1 = new Soba1() // u libraryiju movie clip soba1 pod linkage ime clase treba biti Soba1 i export for action script treba bit označen
var soba2:Soba2 = new Soba2()
// dodavanje sobe1 na scenu
addChild(soba1)
// micanje sobe1
removeChild(soba1)
// vraćanje sobe1 sve bi trebalo ostati isto
addChild(soba1)
|
|
|
|
Back to top |
|
|
panicni_napad
Joined: 01 Nov 2008 Posts: 13
|
Posted: 13.10.2009 23:34 Post subject: |
|
|
zahvaljujem se puno, imaš pm. |
|
|
Back to top |
|
|
|