View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Nave
Joined: 09 Apr 2004 Posts: 257 Location: Osijek
|
Posted: 15.06.2008 13:44 Post subject: Varteks ima novi logo |
|
|
Daklem nakon 50 godina Varteks changeao logo..
"Tipografija je izvedena iz postojećeg znaka s 50-godišnjim stažom, ali joj je oduzeta masivnost kako bi se dobio elegantniji i
moderniji izgled. Simbol & umetnut je umjesto slova S, a njegovo značenje je višestruko. Varteks kao tvrtka s tradicijom i
kvalitetom sada čini i korak više, što je ujedno i novi slogan - & VIŠE/. U modnom smislu osim vlastitih modnih uradaka Varteks nudi
široku paletu svjetski poznatih brandova. Osim modne, predviđa se i širenje na druge djelatnosti, ali i na vanjska tržišta što je
započelo pedesetih godina.
Simbol & se u aplikacijama udružuje i multiplicira baš kao i sve osobnosti Varteksovih zaposlenika koji čine energiju tvrtke.
Složenost uzoraka varira ovisno o namjeni, od vrlo decentnih kada je u pitanju papirna konfekcija tvrtke, pa do bogatih i razigranih
kad se radi o giftingu i sl. No, bez obzira na sve dojmove koje takvi uzorci mogu pružiti, od modernih do pomalo tradicionalnih,
osnovna i prevladavajuća boja je bijela."
Stari logo :
Novi logo :
www.varteks.com
vizual radili : Palete kreativni studio ( www.paletedesign.hr )
P.S. Koliko koshta redizajn vizuala poslovna je tajna
http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=46641
Last edited by Nave on 15.06.2008 17:09; edited 1 time in total |
_________________ stručnjaci za ništa, eksperti za sve
A.Dedić |
|
Back to top |
|
|
Jabba
Joined: 10 Dec 2007 Posts: 326 Location: Rijeka
|
|
Back to top |
|
|
wxyzrusmir
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 256 Location: Sarajevo
|
Posted: 15.06.2008 16:16 Post subject: |
|
|
ne svidja mi se, kad se igras redizajna logotipa sa tipografijom onda se moz ei olje uraditi.
ali eto sretno im sa novim logotipom. uvijek su promjene dobre
p.s.
Predstavnici tvrtke nisu željeli otkriti koliko je uloženo u taj projekt, navodeći kako je riječ o poslovnoj tajni.Predsjednik Uprave Varteksa Zoran Košćec istaknuo je kako je teško odrediti koliko je uloženo u novi vizualni identitet te kako je riječ o projektu na kojem se radilo više od godinu dana.Naglasio je kako tvrtka danas prolazi proces transformacije iz proizvođački usmjerene industrije u modernu, tržišno orijentiranu profitabilnu kompaniju.
tek sad procitah ovo. bruka i sramota za rebranding koji se radio skoro godinu dana. |
_________________ ideas are all that you need | www.ideaisall.com
brainstorming magazine | use the brain to get ideas | www.brainstorming.ba |
|
Back to top |
|
|
GlobalArtist
Joined: 26 Oct 2005 Posts: 67
|
Posted: 15.06.2008 17:51 Post subject: |
|
|
definitivno izgleda modernije. djeluje elegantno. sviđa mi se. |
|
|
Back to top |
|
|
Jabba
Joined: 10 Dec 2007 Posts: 326 Location: Rijeka
|
|
Back to top |
|
|
suncek
Joined: 18 Feb 2005 Posts: 614 Location: Zgb
|
Posted: 15.06.2008 20:00 Post subject: |
|
|
mozda sam staromodna konzervativna kljusina od coeka, al meni ovo bas i ne sjeda...
prvo mi se ne svidja (i opcenito i ovdje) da se sada svugdje furaju em san-serifne tipografije em onda sve to u verzalkama... kad vec svi pretendiraju san-serife kaj nisu pogledali onaj moderato (il kak se vec pise - cini mi se da je to od lantet brand ducana) men-woman koji je pomeni pogodjen da izgleda em decentno, em moderno, ....
onda dvostruki "&" nekak mi isto ne sjeda...
meni bi prije sjelo samo brend , bez onog i vise jer , nezma fakat dam valjda konzerva od coeka, al to &vise mi djeluje kao logo za cokoladu - coksa s ljesnjacima &vise od okusa.... D
sve u svemu po mom skromnom misljenu to se moglo i bolje odraditi i s vise elegancije i stila |
_________________ ----->
studio-propaganda.com |
|
Back to top |
|
|
kres0000
Joined: 26 Sep 2005 Posts: 116
|
Posted: 15.06.2008 22:19 Post subject: |
|
|
Godinu dana je puno vremena, al ko zna. Ideja, druga ideja, dorade, mišljenja petorice "odgovornih", ispravke, sastančenja, odobravanje... Nije nemoguće da se to rastegne nažalost. Pogotovo ako se radi o timu ljudi u varteksu kojima je to bio "sekundaran" posao pa se svaki sastanak događa jednom mjesečno itd... Neću to kritizirat, znao sam bit u situacijama di se zbog klijentovih dogovaranja i konzultacija posao od 10 dana pretvori u posao od 4 mjeseca... A možda je to napisano samo zato da bi se dobilo na "važnosti" cijelog projekta...
Osobno, meni ne paše aplikacija ovog simbola... Nema ni niakakvih geometrijskih pravilnosti i jednostavno mi ne sjeda. Krivulja izgleda kao da je jednostavno nepravilno "stisnuta", pozicioniranje elementa na ovoj grafici mi je isto nekak čudno - djeluje ko da bez ikakvog pravila i smisla (kao da je uzet simbol, rotiran po 90, copypastan par puta i ćao), kriviulje i outlineovi se preklapaju bilogdje i tak. Možda samo ja tak brijem, al jednostavno mi nije to to...
web mi je oke, jedino da animacije imaju malko veći framerate... |
|
|
Back to top |
|
|
mile
Joined: 10 Sep 2003 Posts: 1327 Location: Jeruzalem
|
Posted: 15.06.2008 23:02 Post subject: |
|
|
Vartek i tko je ovaj drugi? Šta imaju partnera al mu još neznaju ime?
Mogli su i bolje, npr. V@rtex&. E to je tek komunikacija.. |
_________________ mile.is |
|
Back to top |
|
|
maratz mi3.crew
Joined: 24 Nov 2003 Posts: 1207 Location: ZAG
|
|
Back to top |
|
|
rasljenka
Joined: 14 Jan 2005 Posts: 42
|
Posted: 16.06.2008 09:02 Post subject: |
|
|
Tekstualn dio logotipa je jo? i OK, ali ovaj znak je KATASTROFA. Sve je nekako zbr?kano, nabacano i nejasno. Kao pet logotipa u jednom.
A kaj je uop?e to? ?ta predstavlja taj znak? Zavrzlamu?
________
Headshops
Last edited by rasljenka on 17.03.2011 20:43; edited 1 time in total |
|
|
Back to top |
|
|
RHnC
Joined: 30 Mar 2006 Posts: 282 Location: Vienna
|
Posted: 16.06.2008 09:55 Post subject: |
|
|
Nema smisla pricati o logotipu tako dugo dok se nezna koja je stategija iza tog znaka.
Graficki je cisto odradjeno.
Trebali bi znati kako se Varteks zeli pozicionirati? Dali zeli biti tvornica koja proizvodi tekstil i nudi usluge te na taj nacin vec samim logotipom zeli reci klijentu mi ti nudimo vise. Ako zeli biti modni brand onda je strategija dosta losa. Onda citam VARTEK i pitam se koji to brand mora "napisati" mi ti nudimo vise. Tu mi je poruka jako plitka. Ali i to moze biti strategija jednog low budget branda i onda sve to opet polako imas smisla. |
|
|
Back to top |
|
|
saletto
Joined: 22 Dec 2005 Posts: 130 Location: zagreb
|
Posted: 16.06.2008 10:23 Post subject: |
|
|
Jabba wrote: | wxyzrusmir wrote: | .
tek sad procitah ovo. bruka i sramota za rebranding koji se radio skoro godinu dana. |
Sajt [ http://www.varteks.com/ ] i logo = godinu dana?
Erm? Šta imaš uopće tu radit godinu dana? |
Kvalitetan rebranding ne mozes ni raditi manje odn. krace. Ovo sto se vidi na van (za sada) samo je tresnja na vrhu cijele torte, da se tako izrazim. Kvalitetan rebranding velike tvrtke trazi svoje vrijeme - za istrazivanje, prikupljanje informacija, postavljanje cjelokupne strukture i u procesu je uvijek vise profesija - ne samo dizajneri...nemojte olako davati ovakve izjave...zaista.
Problem je u tome sto danas vrijeme i biznis idu tako brzo da se godina dana cini natezanje zvake, svi bi htjeli nesto sutra, ali to tako ne moze uvijek i svuda.
I da..ne radim u Paletema, niti u Varteksu i meni je logo malo weird pogotovo sa ovim &.
@mile---prejako....
|
_________________ youth is wasted on the young |
|
Back to top |
|
|
wxyzrusmir
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 256 Location: Sarajevo
|
Posted: 16.06.2008 12:04 Post subject: |
|
|
saletto wrote: | Jabba wrote: | wxyzrusmir wrote: | .
tek sad procitah ovo. bruka i sramota za rebranding koji se radio skoro godinu dana. |
Sajt [ http://www.varteks.com/ ] i logo = godinu dana?
Erm? Šta imaš uopće tu radit godinu dana? |
Kvalitetan rebranding ne mozes ni raditi manje odn. krace. Ovo sto se vidi na van (za sada) samo je tresnja na vrhu cijele torte, da se tako izrazim. Kvalitetan rebranding velike tvrtke trazi svoje vrijeme - za istrazivanje, prikupljanje informacija, postavljanje cjelokupne strukture i u procesu je uvijek vise profesija - ne samo dizajneri...nemojte olako davati ovakve izjave...zaista.
Problem je u tome sto danas vrijeme i biznis idu tako brzo da se godina dana cini natezanje zvake, svi bi htjeli nesto sutra, ali to tako ne moze uvijek i svuda.
I da..ne radim u Paletema, niti u Varteksu i meni je logo malo weird pogotovo sa ovim &.
@mile---prejako....
|
izvini ne dajem olako izjave vezane za ono sto vidim, znam i sam koliko je potrebno za jedan rebranding jedne malo vece kompanije i znam sta sve iza toga stoji.
ja sam komentarisao logotip kao dio cjelokupnog rebrandinga. ako je ovo finalizacija toga onda necu da ulazim sta je ostatak i kako izgleda. ako je tim sposoban samo za dio istrazivanja, prikupljanja informacija, postavljanja nove strategije i unapredjivanja kompletne tvrtke onda bi se to trebalo da odrazi i na vizualni dio.
mada meni je ovdje vizualni dio totalni promasaj. kako kolege kazu gore u navedenim postovima sta su htjeli da postignu sa "&"
To je kljucna stvar. Nije samo mijenjaje vizualnih djelova kljuc ka uspjehu. ako iza toga stoji dobro uradjena strategija kompanije, i njihovi ciljevi i nova misija stoji onda b trebala i da se odrazi kroz komunikaciju sa klijentima, a u ovom djelu pricam o vizualnoj komunikaciji. Gledam na njihovoj stranici. gdje god pogledam vidim slovo S kao &. znaci da je akcenat na &. doduse mozda su sa tim mislili Varteks & vise (mi klijenti, kupci) sve je moguce. ako im je to ideja vodilja da se zblize vise sa svojim kupcima onda je ok ali moglo se puno bolje uraditi. moje skromno misljenje bar.
mene licno ne privlaci. a na drugima je da donesu svoje zakljucke i na kraju njihovog sprovedenog plana i implementacije nove strategije da li su uspjeli sa ovim potezom.
eto saletto tolko od mene |
_________________ ideas are all that you need | www.ideaisall.com
brainstorming magazine | use the brain to get ideas | www.brainstorming.ba |
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 29.07.2008 09:41 Post subject: |
|
|
molim za komentare uplatu na ŽR
redesign je dugotrajan proces, vjerojatno nisu logo radili godinu dana, jer da jesu hmm... kao sto rekoh, ŽR |
|
|
Back to top |
|
|
ZG
Joined: 15 Jul 2008 Posts: 27 Location: Zagreb
|
Posted: 29.07.2008 10:28 Post subject: |
|
|
Svako preoblikovanje (citaj novo promisljanje) je iznimno vrijedno za samu robnu marku (citaj brand). Isto tako ponekad taj proces moze dovesti i do toga da zapravo nista ili tek ponesto treba mijenjati, ponekad pak sve, no to ovisi o mnogo drugih elemenata s kojima ne raspolazemo (vjerojatno autori i narucitelji imaju potpuno razradjenu pricu / koncept - problem bi bio tek kada ovog dijela nebi bilo).
Pitanje je drugo i upuceno je svima vama kada vec ne razgovaramo s autorima oblikovanja i naruciteljima; "Sto znaci & vise?"
Npr. Hrvatska lutrija; "Vise od igre" - aha to je zapravo rad, jer on je vise od igre ili!?
Npr. Neki konditori; "Vise od cokolade" - radi li se mozda o janjetini - i to je vise od cokolade!?
Sto zapravo porucuju te "apsolutice" "vise od" - da to nije taj proizvod koji se promovira nego neki drugi ("Vise od kuce" - neboder ili "Vise od auta" - autobus ili avion - a ti zapravo zelis dobar auto i pristojnu kucu) !?
Vise od je po mome skromnom misljenju forma koja se koristi kada se ne mogu detektirati prave vrijednosti koje bi se komunicirale, ili kada se u njih zapravo ne vjeruje, ili kada se ne mogu obistiniti, ili kada pak narucitelj doceka izvodjaca s vec spremnim sloganom, a ovaj samo sveze konja kamo je receno.
U svim drugim slucajevima potrosac zasluzuje vise (vidite kako se lako upadne u klopku apsolutica), zasluzuje jasno izrazenu dodanu vrijednost koju moze ocekivati. |
|
|
Back to top |
|
|
ZG
Joined: 15 Jul 2008 Posts: 27 Location: Zagreb
|
Posted: 29.07.2008 10:47 Post subject: |
|
|
A evo i dodatka s promocije novog vizualnog identiteta sa stranica Vartek&-a:
"Varteksovo novo ruho
Nakon pola stoljeća vodeća hrvatska modna kompanija mijenja korporativni vizualni identitet
Tradiciju i kvalitetu u koje vjerujete zadržali smo, no dodajemo i nove vrijednosti
Zagreb, Westin, 10. lipnja 2008. – Varteks. d.d., vodeća hrvatska modna kompanija, predstavio je danas javnosti novi korporativni vizualni identitet koji je ova kompanija promijenila prvi puta nakon gotovo pola stoljeća. "Novo ruho" su predstavnicima medija predstavili Zoran Košćec, predsjednik Uprave Varteksa, Nikolina Dežmarić-Krofak, direktorica Strateških komunikacija i Jasna Bolanča-Popović, direktorica kreativnog studija Palete koji je osmislio novi vizualni identitet Varteksa.
Varteks ove godine obilježava 90. rođendan uz koji dobiva nov izgled koji zadržava poruku Varteksove tradicije i kvalitete, ali ide i korak dalje prema novim vrijednostima. Dosadašnji izgled kompanija nije mijenjala od1948. od kada i službeno nosi ime Varteks, a pod imenom Tivar (Tekstilna tvornica Varaždin) osnovana je 1918. godine.
Varteks novim imidžom želi izboriti još čvršću poziciju na domaćem i inozemnom modnom tržištu te postati vodeća modna kompanija u regiji. Kompanija danas prolazi proces transformacije iz proizvođački usmjerene industrije u modernu, tržišno orijentiranu profitabilnu modnu kompaniju. Nadogradnja brandova, praćenje modnih trendova, uvođenje vodećih svjetskih brandova u maloprodajnu mrežu, te definiranje kvalitetnog koncepta prodajnog prostora, temelji su novog modnog koncepta Varteksa.
Ponosni smo na našu povijest i tradiciju te ugled i prepoznatljivost koju smo stekli među kupcima širom svijeta. Modno tržište se ubrzano razvija, modni trendovi mijenjaju, a temelj za uspjeh u takvim uvjetima je kontinuirana prilagodba poslovanja.
Da je Varteks u tome uspješan, pokazuju i naši poslovni rezultati i povjerenje vodećih svjetskih modnih brandova. Novi vizualni identitet, koji danas s ponosom predstavljamo, prati našu poslovnu strategiju te kontinuirano ulaganje u razvoj modnih brandova i novih, modernijih i „osvježenih“ koncepata prodajnih prostora – izjavio je Zoran Košćec, predsjednik Uprave Varteksa.
Nepotrebno je naglašavati koliko vizualni identitet utječe na stvaranje dojma o tvrtki. Stoga je kreirati i izgraditi novi vizualni identitet tvrtke poput Varteksa bio veliki profesionalni izazov i odgovornost. Prema inputu Varteksa novi izgled trebalo je bazirati na tradiciji i kvaliteti koju potrošači vežu za ime Varteks, te učiniti korak dalje ka svježem, modernom izgledu tvrtke koja ekspandira u mnogim pogledima – izjavila je Jasna Bolanča-Popović, direktorica kreativnog studija Palete.
Više o novom logotipu
Tipografija je izvedena iz postojećeg znaka s 50-godišnjim stažom, ali joj je oduzeta masivnost kako bi se dobio elegantniji i moderniji izgled. Simbol & umetnut je umjesto slova S, a njegovo značenje je višestruko. Varteks kao tvrtka s tradicijom i kvalitetom sada čini i korak više, što je ujedno i novi slogan - & VIŠE/. U modnom smislu osim vlastitih modnih uradaka Varteks nudi široku paletu svjetski poznatih brandova. Osim modne, predviđa se i širenje na druge djelatnosti, ali i na vanjska tržišta što je započelo pedesetih godina.
Simbol & se u aplikacijama udružuje i multiplicira baš kao i sve osobnosti Varteksovih zaposlenika koji čine energiju tvrtke. Složenost uzoraka varira ovisno o namjeni, od vrlo decentnih kada je u pitanju papirna konfekcija tvrtke, pa do bogatih i razigranih kad se radi o giftingu i sl. No, bez obzira na sve dojmove koje takvi uzorci mogu pružiti, od modernih do pomalo tradicionalnih, osnovna i prevladavajuća boja je bijela."
|
|
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 30.07.2008 12:59 Post subject: |
|
|
ZG je jako dobro primjetio "vise".
Na zalost, design je umjetnost (ja smatram da je umjetnost) koja je sklona tome da se sve moze obrazlozit pa tako i doljnje obrazlozenje tete palete se moze uklopit to sve... naravno ako netko to kupi.
"Simbol & umetnut je umjesto slova S".. to je definitivno krivo jer svaki sufix ili prefix ne bi trebao biti dio zastitnog znaka... to se rijesava u aplikacijama a ne na samom znaku.
kako god, ako je njima dobro, meni je super |
|
|
Back to top |
|
|
RHnC
Joined: 30 Mar 2006 Posts: 282 Location: Vienna
|
Posted: 30.07.2008 13:11 Post subject: |
|
|
Najveca greska je u razmaku izmedju "K " i "&", opticki ne djeluju kao jedna cijelina
Ako & citamo na hrvatskom onda bi se ovaj logo citao "VASTEKI I VISE"
Znaci filozofija je "VARTEK I" & vise Sve u svemu paradkos koji bi putem mastovitog brandinga zelio biti shvacen kao nesto vise:))) |
|
|
Back to top |
|
|
RHnC
Joined: 30 Mar 2006 Posts: 282 Location: Vienna
|
Posted: 30.07.2008 13:15 Post subject: |
|
|
.........
Prema tome jednom bi "&" citati kao S a jednom kao ! ))
Fak sad vise nis ne kuzim:)) Shebali su mi brend koji sam toliko volio:)))) |
|
|
Back to top |
|
|
RHnC
Joined: 30 Mar 2006 Posts: 282 Location: Vienna
|
Posted: 30.07.2008 13:18 Post subject: |
|
|
sinisa wrote: |
"Simbol & umetnut je umjesto slova S".. to je definitivno krivo jer svaki sufix ili prefix ne bi trebao biti dio zastitnog znaka... to se rijesava u aplikacijama a ne na samom znaku.
kako god, ako je njima dobro, meni je super |
Sad si mi shebo I D&G )))) |
|
|
Back to top |
|
|
RHnC
Joined: 30 Mar 2006 Posts: 282 Location: Vienna
|
Posted: 30.07.2008 13:21 Post subject: |
|
|
Sto vise filozofiras o jednom konceptu to mozes uzeti vecu lovu:))
Last edited by RHnC on 30.07.2008 13:25; edited 1 time in total |
|
|
Back to top |
|
|
ZG
Joined: 15 Jul 2008 Posts: 27 Location: Zagreb
|
Posted: 30.07.2008 13:22 Post subject: |
|
|
"dizajn nije umjetnost, niti je umjetnost dizajn"
Ponekad se oblikovna rjesenja u dizajnu priblize vizualnim vrijednostima (poruke, kompozicije i drugim konotativnim vrijednostima umjetničkih dijela), kao i sto umjetnicka djela ponekada djeluju kao dizajnerska.
No umjetnost je sama sebi svrha sto dizajn nije (dizajn je naruceno ili kako drugacije inicirano djelo s jasnom unaprijed odredjenom svrhom).
Poistovjecivanje tih pojmova brzo bi rezultiralo njihovim nestajanjem. |
|
|
Back to top |
|
|
sinisa
Joined: 05 Dec 2006 Posts: 134
|
Posted: 01.08.2008 12:50 Post subject: |
|
|
rekao sam da barem ja tretiram dizajn kao umjetnost jer je stvarno umjetnost sa polupismenim klijentom napravit brand
sto ce reci, vise sam mislio da su osobe koje se bave dizajnom umjetnici zbog gore navedenog.. no, shvatit ces , slovno izgledas kao osoba koja bi mogla bit vrlo inteligentna
RHnC... D&G se ne cita kao "DSG" a VARTEK& bi se trebao citat VARTEKS .. tu je problem sa & i prefiksi sufiksi...
kako god, matematika bi bila da ako netko tko se sa ovim poslom bavi ima nekakav komentar (a nije zbog toga zato sto je on ispao iz natjecaja ili bilo kakve emotivne gluposti) znaci da sa time nesto ne stima.. tj.. kog su vraga oni radili toliko vremena? ))) |
|
|
Back to top |
|
|
ZG
Joined: 15 Jul 2008 Posts: 27 Location: Zagreb
|
Posted: 01.08.2008 16:01 Post subject: |
|
|
Ma da naravno.
To je vise opaska koja se tice svih koji zele nesto napraviti kako na polju dizajna tako i primijenjene grafike kao i umjetnosti.
Zbog mijesanja tih pojmova nerijetko si otezavaju prostore komuniciranja i svrhovitosti djela koje stvaraju/mo! |
|
|
Back to top |
|
|
|