Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
Posted: 09.01.2006 15:49 Post subject: naj filmovi
Meni su najbolji filmovi koje sam do sada gledala:
Seven
La vita é bella
American History X
The Pianist
The Jacket
House of Flying Daggers
btw: jel netko zna dal se film "The Jacket" u hrvatskoj moze nabaviti kao dvd? gledala sam ga u zagrebu u kinu, i nadala sam se da ce i u svicarskoj igrat, ali izgleda da ce tek ove godine za ljeto biti kod nas u kinu, ako uopce. a toliko mi se neda cekati. preko interneta nenarucujem, tako da bi bilo kuul ako netko bas zna dal je u hrvatskoj vec izasao. thnx
Gledao sam previse filmova u zivotu i izdvajanje najboljih je vrlo tesko jer svaki koji je vrijedan spomena po meni ima nesto svoje. One koje mogu izdvojiti su definitivno; Punch Drunk-Love, The Royal Tennenbaums, Magnolia, The Great Escape, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Short Cuts, Adaptation, The Birds, The Life Aquatic with Steve Zissou, The Game, Amelie, Sexy Beast, Wattstax, Il Buono, il brutto, il cattivo, Vertigo, Raiders of the Lost Ark, 12 Monkeys, Fargo, Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Arizona Junior, Scarface, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Miller's Crossing, American Beauty, Cape Fear, La Jetee i jos stotine..
Joined: 17 Jun 2004 Posts: 860 Location: 25th floor
Posted: 09.01.2006 17:10 Post subject:
Budući da nisam neki filmofil i da je moj odnos prema filmovima kao prema trenutno dostupnoj zabavi-razbibrizi, teško da ću izdvojiti hrpu interesantnih all time favoritesa, pa nek se sve svede na jedan: Lost in Translation.
Od filmova koji su mi bili dobri u zadnje vrijeme (prošli tjedan) izdvojio bih kao preporuke:
Broken Flowers
The Chumscrubber
Million Dollar Baby
Gledao sam previse filmova u zivotu i izdvajanje najboljih je vrlo tesko jer svaki koji je vrijedan spomena po meni ima nesto svoje. One koje mogu izdvojiti su definitivno; Punch Drunk-Love, The Royal Tennenbaums, Magnolia, The Great Escape, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Short Cuts, Adaptation, The Birds, The Life Aquatic with Steve Zissou, The Game, Amelie, Sexy Beast, Wattstax, Il Buono, il brutto, il cattivo, Vertigo, Raiders of the Lost Ark, 12 Monkeys, Fargo, Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Arizona Junior, Scarface, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Miller's Crossing, American Beauty, Cape Fear, La Jetee i jos stotine..
To bi bilo to plus/minus par fimova. Mislim da mi je Magnolia nekako najvise ostala u sjecanju.
a daj ovo nije fer ajde da si napisala najbolji filmovi recimo 2005 ili nesto. mozda soritrat nekako:
donnie darko
kill bill (u paru)
rezervoir dogs
nightmare before christmas
big fish, sin city
matrica mi prirasla srcu ipak nekako
clockwork orange
brazil (zakon film, ako je tko gledao sad je bio na tv)
zatoici samuraj
sedam ofkors
forrest gump
previse ih ima...
i pozaboravljao sam gomilu filmova starijih i novijih... budem to nadoknadili kasnije cim na netu nadjemo popis svih ikad izdanih filmova
_________________ "pattern against user- dilated
bastard waiting for nothing"
uf, teško pitanje ... malo unazad ...
big lebowski, fargo, the man who wasn't there, sin city, pulp fiction, summer of sam, american history x, full metal jacket, shining, clockwork orange.....
jao lista je pregolema .... kopipejstat ću malo phila:
Magnolia, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Short Cuts, Adaptation,Vertigo, 12 Monkeys, Fargo, Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Arizona Junior, Scarface, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Miller's Crossing, American Beauty, Cape Fear, La Jetee i jos stotine..
_________________ [ when the going gets weird, the weird turn pro.] ♫ [ kaks on dA ]
btw: jel netko zna dal se film "The Jacket" u hrvatskoj moze nabaviti kao dvd? gledala sam ga u zagrebu u kinu, i nadala sam se da ce i u svicarskoj igrat, ali izgleda da ce tek ove godine za ljeto biti kod nas u kinu, ako uopce. a toliko mi se neda cekati. preko interneta nenarucujem, tako da bi bilo kuul ako netko bas zna dal je u hrvatskoj vec izasao. thnx Smile
Imam ga doma. Posudio sam ga u video klubu, pa vjerojatno postoji i u prodaji.
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 692 Location: Around & about
Posted: 09.01.2006 21:18 Post subject:
Snatch,
Shawshank redemption,
Seven,
Le Grand Bleu,
Taxi,
The good, the bad & the ugly,
Blade Runner,
Return of Pink Panther
Matrix, neizostavno
Basic instinct
The Maltese Falcon
na prvu loptu...
_________________ The quest for certainty blocks the search for meaning. Uncertainty is the very condition to impel a man to unfold his powers.
http://origami.hr
Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
Posted: 09.01.2006 21:33 Post subject:
Philatz wrote:
Gledao sam previse filmova u zivotu i izdvajanje najboljih je vrlo tesko jer svaki koji je vrijedan spomena po meni ima nesto svoje. One koje mogu izdvojiti su definitivno; Punch Drunk-Love, The Royal Tennenbaums, Magnolia, The Great Escape, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Short Cuts, Adaptation, The Birds, The Life Aquatic with Steve Zissou, The Game, Amelie, Sexy Beast, Wattstax, Il Buono, il brutto, il cattivo, Vertigo, Raiders of the Lost Ark, 12 Monkeys, Fargo, Le Fabuleux destin d'Amélie Poulain, Arizona Junior, Scarface, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Miller's Crossing, American Beauty, Cape Fear, La Jetee i jos stotine..
koja lista Bas kuul da postoje i decki kojima je dobar film "Le Fabuleux destin d'Amélie"
film je jednostavno genijalan, ali poznajem samo jos dvije osobe kojima se svidja, obe cure. a decki su vecinom komentirali da je taaaako dosadan. two thumbs up! i the game je isto zakon!
Joined: 15 Dec 2005 Posts: 99 Location: Switzerland St.Gallen
Posted: 09.01.2006 21:39 Post subject:
istina, ima jednostavno toliko dobrih filmova, da ih se nemoze sve nabrojati. trebala sam mozda zbilja stavit nekakvo ogranicenje... ali nema veze, ovako barem imam ideja do kraja zivota sta da gledam
i zaboravila sam jos jedan od svojih najdrazih filmova: The Devil's Advocate
Joined: 22 Jun 2004 Posts: 151 Location: V.G. City
Posted: 09.01.2006 23:19 Post subject:
TopGun
Armagaddon
Forest Gump
Pulp Fiction
Tango & Cash
5th Element
Shawshank Redemption
Interview with the Vampire
Bram Stokers: Dracula
Meet Joe Black
BraveHeart
Jerry Maguire
StarGate
...i mnogo mnogo vise...
Falabogu, doma sam non stop, nekad se zalomi da po cijeli dan ili vikend
gledam filmove, odna me pusti....
_________________ Some rules can be bent, others, can be broken.
History is made by those who break the rules!
Posted: 10.01.2006 01:08 Post subject: Pa slijede:
Omnibus Tri boje Bijelo, Crveno i Plavo, Run Lola Run, Fargo, Privedite osumljicene, Anarcord, Princeza i Ratnik, Dirty Harry ciklusi, Tko to tamo peva, Fine mrtve dijevojke, Sindlerova lista, 12 samuraja, Red Sonja, Alien prvi filmic, Ptica na zici, Crna Emanuelle, Blade Runner, Bondage Ecstasy, E.T.,Goli u sedlu, Goonies, Kad jaganjci utihnu svi dijelovi, Ichi the Killer, Kill Bill 1 i 2, Mad Max, Withnail and I, Blade . Za sad u mnogobrojni Anima uradci..
ja isto imam na popisu jaaaaako jako jako puno filmova....ne mogu izdvojit najbolje...al prvo cu rec nesto...
-1 na 1 je najlosiji s najlosijom glumom....katastrofa...
RANE su zakon film!!!!, al 1 na 1 je uzas...
neko je naveo 12 samuraja (12?!?!?) nisam nikad cuo za taj film pa mi se cini da je neka pogreska u igri,,...da nije 7 samuraja....
ovo kaj bi ja naveo od meni dobrih filmova kaj sam gledo kroz zadnje vrijeme a da su mi bili fakat super:
teagukgi (izgubljeno bratstvo), audition, oldboy.....
kurosawa(7 samurai, yojimbo, hidden fortress, sanjuro)
kitano (hana-bi)
battle royale
to su sve azijci...
od amera bi izdvojio par klasika al oni su ionak vec nabroijani pa necu ponavljat...
sad cekam ichi the killer i jos nekolicinu Miikeovih filmova.
budem updateao listu
zaboravio 2 zakon francuza : the city of lost children i delicatessen
gaddemit...:opet zaboravio...
od Miike-a : The bird people of China...
jeeeeben film i totalno moj moto u zivotu....
i sad stvarno idem spavat jer bi ovak mogo do jutra nabrajat.....
All times are GMT + 1 Hour Goto page 1, 2, 3, 4, 5Next
Page 1 of 5
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum