Joined: 02 Apr 2004 Posts: 692 Location: Around & about
Posted: 22.04.2006 20:01 Post subject: Titling, iliti naslovi novosti u linkovima
Molio bih upućeniju ekipu za savjet.
Trenutno smo pri razvoju aplikacije predvidjeli linkove u slijedećoj formi: domena.hr/novosti/1 , gdje je 1 broj novosti.
Da li ima koristi za SEO ako promjenimo strukturu linkova na
domena.hr/novosti/1/Naslov-neke-novosti
te eventualno
domena.hr/novosti/1/Naslov-neke-novosti.html
Zadnji dio linka ( Naslov-neke-novosti.html ) ni u kom slučaju ne koristimo za navigaciju, tj. ne vadimo sadržaj prema tome, nego samo prema id-ju. Da li će takva struktura linkova donijeti išta na tražilicama?
Hvala unaprijed
_________________ The quest for certainty blocks the search for meaning. Uncertainty is the very condition to impel a man to unfold his powers.
http://origami.hr
U početku kad sam počeo optimizirat webove koristio sam drugu opciju, znači da ti ime novosti bude u urlu, nakon toga sam prešao na to da mi bude id novosti u urlu, nisam vidio neku pretjeranu razliku za jače konkurencije, no za manje konkurencije mislim da ima nešto malo, no opet je to samo jedan od 100 i više faktora i to manje bitan po meni. Više sve to zavisi o popularnosti same domene prije nego o izgledu samih linkova.
A i što kad ćeš imat ime novosti malo duže, onda će ti link izgledat poduže i nepamtljivo.
A nesto.html nema prednost nikakvu.
Ja već duže vrijeme koristim prema id za sve.
Edit: mali ispravak, ovo je sve za Google, ali ako ti je web na engleskom Yahoo i Msn su ti ludi za ključnim riječima u linku
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 692 Location: Around & about
Posted: 23.04.2006 14:53 Post subject:
Quote:
Edit: mali ispravak, ovo je sve za Google, ali ako ti je web na engleskom Yahoo i Msn su ti ludi za ključnim riječima u linku
yahoo i msn svejedno imaju minoran udio u postotku inbound linkova, u odnosu na google, pa se neću ni orjentirati prema njima, mislim, trud se ne isplati.
Quote:
A i što kad ćeš imat ime novosti malo duže, onda će ti link izgledat poduže i nepamtljivo
to sam svakako mislio rješit ili ručnim kreiranjem url-ova, (novost-broj-nekoliko), ili automatskim kresanjem naslova na određen broj riječi, tj. znakova.
Quote:
OT: nesto.html je totalna glupost
sto je najgore tu glupost URL rewritingom prakticiraju mnogi, svuda sam to vidio po tutorialima
ma to nisam smatrao seo optimizacijom, nego mi je to čisto lijepše vidjet.
_________________ The quest for certainty blocks the search for meaning. Uncertainty is the very condition to impel a man to unfold his powers.
http://origami.hr
yahoo i msn svejedno imaju minoran udio u postotku inbound linkova, u odnosu na google, pa se neću ni orjentirati prema njima, mislim, trud se ne isplati.
Nisam siguran što ti ovo znači, ali mislio sam na slijedeće, posjeta sa različitih tražilica ovisi o industriji, za neke industrije ljudi više znaju pretraživati msnom ili yahooom nego googleom ili za neke industrije posjeta sa tih tražilica može bit daleko više nego za ostale industrije ili za neke industrije posjeta sa tih tražilica zna povećat konverzaciju, npr. od 1000 ljudi sa Google se može dogodit da jedan nešto kupi jer većina dolazi po informaciju, a od 200 sa yahooa, da 10 kupe jer yahoo se smatra tražilicom gdje je dobro kupovat, sve ovisi, zato kažem, može bit da ti je bitno i jedno i drugo, ti procjeni.
Quote:
to sam svakako mislio rješit ili ručnim kreiranjem url-ova, (novost-broj-nekoliko), ili automatskim kresanjem naslova na određen broj riječi, tj. znakova.
Mislim da ti je to samo dodatni posao, ja bi bez toga, nije to tako važno .
Joined: 02 Apr 2004 Posts: 692 Location: Around & about
Posted: 23.04.2006 15:07 Post subject:
BS wrote:
Quote:
yahoo i msn svejedno imaju minoran udio u postotku inbound linkova, u odnosu na google, pa se neću ni orjentirati prema njima, mislim, trud se ne isplati.
Nisam siguran što ti ovo znači, ali mislio sam na slijedeće, posjeta sa različitih tražilica ovisi o industriji, za neke industrije ljudi više znaju pretraživati msnom ili yahooom nego googleom ili za neke industrije posjeta sa tih tražilica može bit daleko više nego za ostale industrije ili za neke industrije posjeta sa tih tražilica zna povećat konverzaciju, npr. od 1000 ljudi sa Google se može dogodit da jedan nešto kupi jer većina dolazi po informaciju, a od 200 sa yahooa, da 10 kupe jer yahoo se smatra tražilicom gdje je dobro kupovat, sve ovisi, zato kažem, može bit da ti je bitno i jedno i drugo, ti procjeni.
Quote:
to sam svakako mislio rješit ili ručnim kreiranjem url-ova, (novost-broj-nekoliko), ili automatskim kresanjem naslova na određen broj riječi, tj. znakova.
Mislim da ti je to samo dodatni posao, ja bi bez toga, nije to tako važno .
Eto, uvjerio si me. Pokušat ću to na kraju i stavit, zbog yahoo-a, jer će na sajt o kojemu se radi ići i neke fancy stvari u webshop, a kupci su po cijelom svijetu razbacani, i negdje je yahoo vjerojatno solidno zastupljen. thnx
_________________ The quest for certainty blocks the search for meaning. Uncertainty is the very condition to impel a man to unfold his powers.
http://origami.hr
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum